سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت:تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان کرمانشاه 525 هزار مشترک است که از این تعداد 450 هزار مشترک در بخش شهری و 75 هزار مشترک مربوط به بخش روستایی هستند.
کد خبر: ۵۰۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 14 October 2017
سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:طی 6 ماهه اول سال جاری بیش از 10 هزار مشترک جدید گاز طبیعی پذیرش شدند.

وی خاطر نشان کرد:هم اکنون 99 درصد جمعیت شهری و 57 درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه در قالب 27 شهر و 850 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد:مصرف گاز در بخشهای مختلف استان در 6 ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است،ودر نیمه نخست امسال بیش از یک میلیارد و 800 میلیون مترمکعب گاز در بخشهای مختلف دراستان کرمانشاه مصرف شده است.

وی اظهار داشت:اجرای 300 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز و نصب 4 هزار و 300 مورد انشعاب گاز را از اقدامات مهم انجام شده در 6 ماه نخست امسال است.

شهبازی افزود: اقدامات معمول هر ساله همچون تعمیرات اساسی ایستگاهها و تأسیسات  گازرسانی و ساماندهی اکیپ های امدادی و تعمیراتی به منظور آمادگی برای ورود به فصل سرد سال نیز انجام شده است.

به گفته این مسئول:روند توسعه گازرسانی در استان بسیار مطلوب است ودر نیمه نخست امسال دو شهر حمیل و باینگان و 150 روستای استان به شبکه گاز متصل شدند.

وی ابراز داشت: گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار طی دو سال آینده، در دستور کار شرکت گاز استان کرمانشاه قرار دارد و با اجرای این برنامه ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی از 57 درصد کنونی به بالای 90 درصد خواهد رسید.

شهبازی با اشاره به بهره برداری از خط انتقال 30 اینچ  به منظور تقویت گازرسانی به استان در اواخر سال گذشته تصریح کرد: در فصل سرد امسال نگرانی خاصی از بابت تامین گاز مصرفی استان وجود ندارد و با همراهی مردم در زمینه مصرف بهینه گاز امکان تداوم گازرسانی به صنایع و نیروگاههای استان در فصل زمستان نیز ایجاد می شود.

وی در پایان از مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد از دستکاری خودسرانه تجهیزات گازرسانی خودداری کرده و در صورت نیاز با واحد امداد گاز به شماره 194 که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواستهای مردمی می باشد، تماس بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار