مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی نیازمند بسته های حمایتی از کارآفرینان است.
کد خبر: ۵۱۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 21 October 2017
به گزارش تابناک قزوین حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق اقتصادی در کشور،   در گرو بکارگیری تکنولوژی های نوین و روزآمد برای تولید و بسته های حمایتی خاص از کارآفرینان، صنعتگران و تولیدکنندگان است.

وی افزود: در راستای حمایت از صنعتگران و رفع موانع تولید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال،   توجه به تولید داخلی و جلوگیری از صادرات مواد خام با روی آوردن به صنایع دانش بنیان و هایتک یکی از راهکارهای اصلی توسعه اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در واحدهای صنعتی است.

خانپور کاهش تولید و اشتغال ناشی از آن، وابستگی به تولید کنندگان خارجی، جلوگیری از تحقق اقتصاد مقاومتی بی انگیزگی در  خلاقیت و نوآوری و کسب دانش جوانان با توجه به عدم نیاز به تکنولوژی های روزآمد برای تولید را از جمله آسیب های خام فروشی به اقتصاد کشور عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: ارائه تسهیلات با یارانه و سود کم به صنعتگران و تولید کنندگان، برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی در راستای فروش محصولات و بازاریابی، توجه به شرکتهای دانش بنیان با تکنولوژی های نوین و روز که امکان رقابت با تولیدکنندگان خارجی را داشته باشند از مهمترین برنامه های حمایتی کارآفرینان بر شمرد.

خانپور در پایان خواستار توجه ویژه مدیران ارشد استان به توسعه شهرکهای صنعتی وزیرساخت های آن برای جذب بی دغدغه سرمایه گذاران خارجی و داخلی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار