رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمانشاه به حضور 180 نفر در سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نزاجا اشاره کرد و گفت: 48 نفر از این تعداد به عنوان برگزیدگان به مسابقات کشوری راه یافتند.
کد خبر: ۵۱۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 23 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد قاسمی در مراسم اختتامیه سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نزاجا که پیش از ظهر امروز در آمفی تئاتر پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به برکت اسلام و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی و بعد از تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش، در راستای ارتقای فرهنگ دینی و قرآنی فعالیت‌های خوبی در راستای تدابیر مقام معظم رهبری برگزار شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمانشاه افزود: تا‌کنون سازمان عقیدتی سیاسی 36 دوره مسابقات قرآنی در سطح کشور، بیش از 17 دوره مسابقات سراسری خانواده‌ها، کارکنان و خواهران شاغل ارتش و 15 دوره مسابقه قرآن ویژه دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کرده است.

 قاسمی مسابقات این دوره را به صورت منطقه‌ای عنوان کرد و ادامه داد: 180 شرکت‌کننده از استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه در این مرحله از مسابقات در رشته‌های مفاهیم، قرائت، ترتیل، حفظ از سه جزء تا 30 جزء و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه از این تعداد‌ 48 نفر رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند، افزود: این برگزیدگان علاوه بر تقدیر به مسابقات کشوری نیز معرفی می‌شوند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار