فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه گفت: نیروهای آمریکایی و فرامنطقه‌ای قدرت و جرات رویارویی با نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس را ندارند و تجربه این رویایی را لمس کرده‌اند.
کد خبر: ۵۱۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 24 October 2017
ناوسالار یکم پاسدار رمضان زیراهی ظهر امروز در معارفه فرمانده نیروی دریایی سپاه خارگ  با اشاره به افزایش توانمندی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: ناراحتی دشمن از این است که امروز ایران اسلامی اقتدار بالایی دارد و در تمامی زمینه‌ها کنترل به دست نیروهای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند بیان کرد: همه ملت ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و علت  پیشرفت ایران اسلامی در حوزه امنیتی و دفاعی، توجه به فرامین معظم‌له است.

زیراهی با بیان اینکه امروز دیگر گزینه‌ای از سوی دشمنان به نام گزینه روی میز وجود ندارد تاکید کرد: امروزه سپاه و ارتش ید واحده هستند، شش موشک سپاه در سوریه با دقت کامل به هدف مورد نظر برخورد کرد و سبب شد استکبار جهانی به قدرت بازدارنده ایران اسلامی پی ببرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور مقتدر سپاه در تمامی زمینه‌ها گفت: سپاه در حوزه فرهنگی، امنیتی، دفاعی و دیگر عرصه‌ها به صورت ویژه حضور داشته و این حضور با برنامه‌ریزی مدون است.

زیراهی با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه افزود: نیروهای آمریکایی و فرامنطقه‌ای قدرت و جرات رویارویی با نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس ندارند و تجربه این رویایی را لمس کرده‌اند.

با حکم فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسعود فروتن به عنوان فرمانده نیروی دریایی سپاه در خارگ منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار