طی حکمی از سوی محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری کشور میثم مرادی بیناباج به عنوان رئیس جدید حوزه هنری خراسان رضوی منصوب شد.
کد خبر: ۵۱۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 24 October 2017
به گزارش تابناک : متن حکم رئیس حوزه هنری خطاب به مرادی بیناباج به شرح زیراست:
جناب آقای میثم مرادی بیناباج 

با سلام،
به پیشنهاد مدیرکل محترم امور استان ها و مجلس و با عنایت به سوابق و شایستگی‌تان به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان رئیس حوزه هنری استان خراسان رضوی منصوب می‌شوید.
حوزه هنری این استان که دارای سابقه طولانی نسبت به دیگر مراکز استانی است، خاستگاه شماری از چهره‌های برجسته ادبیات و هنر انقلاب اسلامی و همواره محل رجوع هنرمندان خوش قریحه و صاحبان فکرهای بکر در میدان ادب و هنر بوده است. همچنین در سال‌های اخیر این حوزه، پیشگام و داوطلب در مأموریت‌های بزرگ ملی بوده که امید است این موفقیت همچنان تداوم داشته باشد. 
 وجود بارگاه نورانی چشم و چراغ ملت ایران و کعبه قلوب ارادتمندان و مشتاقان اهل بیت وحی و کرامت، به این استان جایگاهی ممتاز بخشیده و آن را بهره‌مند از ظرفیت‌های بی‌مانند کرده است که انتظار می‌رود در برنامه‌ریزی‌های  حوزه هنری بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. به ویژه یادآوری افتخارات مردم شریف خراسان رضوی و مخصوصاً مردم ولایی مشهد مقدس در حوادث منجر به انقلاب اسلامی و ایجاد نظام برآمده از اندیشه دینی و جهان‌بینی اسلامی و نیز حماسه آفرینی آنان در دفاع مقدس از نگاه و بیان هنرمندان آن دیار از اولویت‌های جناب عالی است.
 امید است در دوران مدیریت شما با تأکید به سند راهبردی و سیاست‌های ابلاغی حوزه هنری، شاهد درخشش بیشتر در تولید آثار فاخر هنری،‌ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و معرفی هنرمندان جوان باشیم.
 لازم می‌دانم از تلاش‌های ارجمند جناب آقای سید جواد رفائی قدردانی نمایم. برای ایشان و همکاران گرامی آن حوزه و جناب عالی دوام توفیقات و سربلندی در این سنگر مقدس از خداوند متعال مسألت دارم

میثم مرادی بیناباج، متولد سال 1361 و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است. او از سال 78 به سبب علاقه‌مندی به فعالیت‌های هنری به صورت افتخاری وارد حوزه هنری استان خراسان رضوی شد و سپس به صورت رسمی همکاری خود را ادامه داد. در سال 90 به عنوان رئیس حوزه هنری استان خراسان شمالی منصوب شد. او توانست فضای جذب و پرورش هنرمندان انقلابی و جریان تولید آثار فاخر هنر و ادبیات انقلاب اسلامی را در مدت 5 سال حضور و فعالیت در آن استان پایه‌گذاری و تقویت کند. زمینه‌سازی تولید و انتشار نزدیک به 40 عنوان کتاب از جمله داستان طنز آبنبات هلدار و مجموعه 8 جلدی خاطرات مردمی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی و همچنین برگزاری مستمر 7 دوره جشنواره سراسری کاریکاتور با مضامین انقلابی از جمله اقدامات او به شمار می‌رود. در سوابق وی  قائم مقامی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و مدیر شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی نیز به چشم می خورد پیش از مرادی سید جواد رفائی سکان هدایت حوزه هنری خراسان رضوی را بر عهده داشت.






منبع : حوزه هنری استان ها 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار