کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری ۱۰ گفتمان دینی با موضوع امربه‌معروف و نهی ازمنکر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 28 October 2017
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری ۱۰ گفتمان دینی با موضوع امربه‌معروف و نهی ازمنکر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، حبیب سلگی در جمع کارشناسان فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طی دهه اول و دوم محرم بیش از ۱۰ گفتمان دینی با حضور مبلغان گروه جهادی، روحانیون بومی، مبلغین مستقر، پاره وقت، مبلغین اعزامی از قم وطرح هجرت بلند مدت اداره تبلیغات اسلامی در نهاوند و روستاهای تابعه این شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین فلسفه های حماسه خونین کربلاست، افزود: وصیت نامه سیدالشهدا به برادرش محمد حنفیه نقش امر به معروف و نهی از منکر را در حرکت عاشورایی امام نشان می دهد.

سلگی بابیان اینکه در زیارتنامه آن حضرت نیز در این موضوع مطرح است، گفت: دامنه امر به معروف و نهی از منکر، حتی به قیام برای اقامه عدل و سرنگونی حکومت باطل و تغییر نظام فاسد اجتماعی گسترش می یابد.

بهرمندی ۲۵۵۰ نفر جوان نهاوندی از جلسات گفتمانی

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: ۲ هزار و ۵۵۰ نفر از جوانان نهاوندی از جلسات گفتمانی در ایام دهه اول و دوم ماه محرم بهره مند شده اند.

علی ترکاشوند اظهارداشت: برگزاری گفتمان های دینی در مدارس، مساجد، هیئات مذهبی و دانشگاه‌ها یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی با بیان اینکه گفتمان دینی از تاثیرگذارترین طرح های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی بهترین راه پاسخ گویی به شبهات اعتقادی و دینی جوانان در این زمان است زیرا دشمن سعی دارد با القاء افکار منفی و انحرافی از طریق فضای سایبری و شبکه های ماهواره ای جوانان ما را به انحراف اعتقادی بکشاند.

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند ادامه داد: طی دهه اول و دوم محرم با همکاری روحانیون و مبلغین و اساتید خبره، در راستای پاسخ گویی به شبهات دینی ۲ هزار و ۵۵۰ نفر از دانش آموزان، در شهرهای نهاوند، گیان، برزول، فیروزان و روستاهای تابعه از مباحث طرح شده در گفتمان ها بهره برده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار