تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پس از جنگ تحمیلی جوانان کشور تهدید و تحریم را باور کردند، گفت: امروز شاهد اقتدار نیروهای مسلح هستیم که دارای بهترین توان بازدارندگی در کشور هستند.
کد خبر: ۵۱۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 29 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار علی‌محمد اکبری در نشست اتحاد و انسجام ملی استان، با تسلیت اربعین حسینی، گفت: با حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان جواب دندان‌شکن به اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا خواهیم داد.
وی افزود: عربستان در سفر رئیس‌جمهور آمریکا به این کشور خدمات بسیاری به آمریکا داد لذا ترامپ نیز برای خوش خدمتی به آنان نامی جعلی برای خلیج همیشه فارس در سازمان ملل به کار برد.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان پاسداری، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را رسالت ذاتی سپاه دانست و اظهار کرد: کارکردهای سپاه در مکان و موقعیت‌های مختلف از جمله نظامی، خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و سازندگی تعریف شده است.
وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ تحمیلی جوانان کشور تهدید و تحریم را باور کردند، ادامه داد: امروز شاهد اقتدار نیروهای مسلح هستیم که دارای بهترین توان بازدارندگی در کشورند.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان تصریح کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال خفه کردن انقلاب بودند که این نشان از راه درست مردم و سپاه در حفاظت از انقلاب است.
وی با بیان اینکه در مسئله برجام ثابت شد که نباید هیچ اعتمادی به آمریکا داشت، افزود: انشاالله همین سخنان سخیف ترامپ باعث فروپاشی این استکبار جهانی خواهد شد.
سردار اکبری با اشاره به اینکه همه مردم در راهپیمایی 13 آبان ثابت می‌کنند که پاسدار انقلاب هستند، اظهار کرد: با وحدتی که بین مسئولان و مردم در پاسداشت ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده مشت محکمی به دهان استکبار می‌کوبیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار