فرماندار رفسنجان گفت: باید در برابر ترورهای نامحسوس و رفتارهای بیولوژیک دشمن آمادگی لازم را داشته باشیم.
کد خبر: ۵۱۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 30 October 2017
علیار اسکندری نسب صبح یکشنبه در همایش پدافندغیرعامل در شهر سرچشمه با بیان اینکه دشمن در زمینه اقتصادی، تحریم ها و در زمینه نظامی، گروههای تکفیری و داعش را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرد، ادامه داد: در چارچوب برجام دشمن بر این باور نبود که مسیری که برای ایران طراحی کرده پایانش به نقطه کنونی ختم شود.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: دشمن می خواست در سوریه و لبنان جبهه مقاومت را بشکنند تا به ایران ضربه بزنند که در بُعد نظامی با رشادت های فرزندان این ملت به فرماندهی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

اسکندری نسب افزود: دشمن غرش موشک های ما  و نقطه زنی های دقیق در مانورهای نظامی و انهدام پهبادهای جاسوسی دشمن را دیده و از راه پدافند عامل به جایی نرسیده است، بنابراین از طریق پدافند غیرعامل در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: به خیال دشمن سپاه پاسداران یک مجموعه نظامی با تجهیزاتی از قبیل تانک، موشک و سلاح های سبک و سنگین بود اما موضع گیری ملت و دولت در دفاع از سپاه موجب شد دشمن بفهمد سپاه در قلب ملت جای دارد و کلام تاریخی امام خمینی(ره) که فرمودند «اگر سپاه نبود مملکت هم نبود» را نباید از خاطر برد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه در زمینه پدافندغیرعامل باید خود را قوی کنیم، ابراز کرد: باید در برابر ترورهای نامحسوس و رفتارهای بیولوژیک دشمن آمادگی لازم را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار