13 آبان سندی ماندگار از آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی ملت ایران است که هیمنه استکبار جهانی را درهم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت 13 آبان پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۵۱۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 03 November 2017
 پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان:
 
13 آبان سندی ماندگار از آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی ملت ایران است که هیمنه استکبار جهانی را درهم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

این روز بزرگ، ترجمان این واقعیت و سنت الهی است که بنیان‌های ظلم و ستم،‌ سرانجام فروخواهد ریخت و آینده از آن مستضعفان، عدالت‌خواهان و آزادی‌‌طلبان خواهد بود.

 13 آبان یادآور راهبری‌ها و هدایت‌های بزرگ‌مردی از تبار حق‌طلبان است که همچون چراغی فراروی جان‌های مومن و خداجو قرار گرفت و درس بزرگ ایستادگی، شهامت و شهادت را به آنان آموخت.

اینجانبان با گرامی‌داشت یوم‌الله 13 آبان و مناسبت‌های تاریخی این روز به‌ویژه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، و بزرگداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و همه شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی، از عموم ملت شریف و همیشه‌درصحنه استان آذربایجان شرقی به‌خصوص دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز دعوت می‌کنیم که با شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ، روحیه استکبارستیزی و استقلال‌طلبی را در دل و جان خود بیدار نگاه دارند و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت خدمت‌گزار، برای تحقق صلح و آرامش و برقراری فضای امید و نشاط در جامعه بکوشند.

بی‌تردید حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان به‌ویژه در شرایطی مقامات دولت آمریکا با اقدامات و اظهارات وقیحانه خود سعی در نادیده‌انگاشتن قدرت و عظمت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دارند، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی داده و بار دیگر عزم و اراده پولادین امت حزب‌الله را در راه دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب ثابت خواهد کرد.
 
سیدمحمدعلی آل‌هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

مجید خدابخش
استاندار آذربایجان شرقی
برچسب ها: 13 آبان ، آل هاشم ، خدابخش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :