همزمان با روز ملی استکبار ستیزی (۱۳ آبان) مردم مومن و ولایتمدار استان البرز با تجمع در میادین از پیش تعیین شده، شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.
کد خبر: ۵۱۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 04 November 2017
به گزارش تابناک : امروز 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که در برگ تاریخ کشورمان با عنوان روز ملی استکبار ستیزی نام گذاری شده است.
 
در آغازین روزهای انقلاب و زمان حکومت دولت موقت مهدی بازرگان دانشجویان خط امام و رهبری به منظور استرداد شاه و اموال غصب شده ایران تصمیم گرفتند، سفارت آمریکا را تسخیر کنند.
 
دانشجویان دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی و ... گرد هم آمدند و از دیوارهای سفارت بالا رفتند و با وجود حضور محافظین سفارت آمریکا را تسخیر کردند و این اقدام آنان از طرف حضرت امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامیده شد.
 
این روز در تاریخ کشورمان با عنوان روز ملی استکبار ستیزی نام گذاری شده است، روزی که عزم و اراده دانشجویان به منظور تحقق آرمانی آزادی و عدالت محقق شد.
 
و اما؛ امروز شنبه 13 آبان مردم استان البرز همزمان با دیگر استان های کشور با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر بر ارزش های انقلاب و آرمان های امام (ره) تاکید می کنند.
 
هم اکنون در شهر کرج به عنوان مرکز استان البرز خیل عظیم مردم، مسئولان، دانشجویان و دانش آموزان و طلاب با حضور در راهپیمایی 13 آبان شعار مرگ بر استکبار جهانی را سر می دهند.
 
راهپیمایی مردم کرج از میدان شهداء به سمت میدان توحید سپس امامزاده حسن(ع) و در نهایت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز تعیین شده است.
 
گفتنی است، سخنران تمامی راهپیمایی ها در دیگر شهرهای استان البرز از سرداران سپاه هستند و این به جهت سخنرانی های اخیر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است.
 





منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار