فرمانده انتظامی استان ایلام از استقرار ۵۰ ایستگاه بازرسی از استان کرمانشاه تا مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ 04 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۵۰ ایستگاه بازرسی از استان کرمانشاه تا مرز بین المللی مهران برپا شده و مدارک زائران عزیز را کنترل می کنند. گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان مهم نیروهای مسلح در برقراری امنیت در ایام اربعین حسینی (ع) است.  
 
 وی اظهار داشت: در ایام اربعین امسال تمهیدات ویژه ای اتخاذ شده است که به حمدالله ماموران نیروی انتظامی در مجموعه پلیس پیشگیری و استان های همدان ، کرمانشاه و ایلام قدم های بسیار بلندی برداشته اند.
 
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان مهم نیروهای مسلح در برقراری امنیت در ایام اربعین حسینی(ع) اقدامات ویژه ای را محقق کرده است، تصریح کرد: در حوزه پیشگیری، از ورود افراد فاقد روادید معتبر که بارها از طریق رسانه های شنیداری ، مطبوعات و جراید اعلام شده ممانعت شده است.
 
سردار یاری افزود: در این راستا ۵۰ ایستگاه بازرسی از استان کرمانشاه تا مرز بین المللی مهران برپا شده و مدارک زائران عزیز را کنترل می کنند.
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات مهم در ایام اربعین جلوگیری از ورود اتباع افغان و پاکستانی به مرز مهران بوده است، گفت: از اول ماه صفر تا امروز شاهد حضور تعداد کثیری از اتباع خارجه به استان و مرز مهران بوده ایم که آن ها را عودت داده ایم تا از طریق مرز شلمچه و چذابه از کشور خارج شوند.
 
وی در پایان به زائران عزیز توصیه کرد: هشدارهای پلیس را در خصوص سوء استفاده کلاهبرداران جدی بگیرند تا در دام آنان گرفتار نشوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار