مدیر جهاد کشاورزی گرمی:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی گفت:‌ بر اثر آتش‌سوزی کامیون در مزارع گندم شهرستان گرمی، ۶ هکتار از گندم‌زارهای این شهرستان طعمه حریق شد.
کد خبر: ۵۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 23 June 2015

وی تصریح کرد: این آتش‌سوزی که در حوالی روستای علی‌محمدلو بخش انگوت شهرستان گرمی در اطراف جاده گرمی به اردبیل اتفاق افتاده سبب از بین رفتن 6 هکتار از مزارع گندم شهرستان به دلیل نزدیکی کامیون حامل کاه و کلش آتش گرفته به این مزارع و گسترش آتش در این گندمزارها شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی با اشاره به علت آتش‌سوزی کامیون بیان کرد: براساس پیش‌بینی‌های کارشناسی اختلال در سیم‌کشی و یا نقص فنی علت این آتش‌سوزی در کامیون بوده که سبب وارد آمدن خساراتی در این منطقه شده است.

شارعی گفت: خوشبختانه در این حادثه آتش‌سوزی هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته‌ایم اما کامیون و بار آن به طور کلی از میان رفته و خساراتی نیز به زمین‌های زراعی و مزارع کشت گندم وارد شده است.

وی با قدردانی از تلاش و همت مردم روستای علی‌محمدلو برای خاموش کردن آتش کامیون و مزارع افزود: اگر کمک و تلاش مردمی با استفاده از حمل آب توسط خودروها و تراکتورها نبود آتش فراگیر شده و سطح بسیاری وسیعی از مزارع این منطقه را از بین می‌برد.

انتهای پیام/ آ

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار