سرپرست تیم فوتسال شهدای سرخ کلا زیراب سوادکوه خواستار تقویت بیشتر تنها نماینده شهرستان سوادکوه در لیگ‌های فوتسال مازندران شد.
کد خبر: ۵۲۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 09 November 2017
به گزارش تابناک : رضا ذاکری‌فر امروز در شهرستان سوادکوه، از حضور تیم فوتسال شهدای سرخ‌کلا زیراب سوادکوه در لیگ دسته‌ یک استان مازندران خبر داد و گفت: تیم فوتسال شهدای سرخ‌کلا، فعالیت خود را از فصل 1395 – 1394 در لیگ دسته دو استان آغاز کرد و به لیگ دسته یک صعود کرد و امسال برای دومین سال در لیگ فوتسال دسته یک استان مازندران در حال بازی است.
وی با بیان اینکه تیم فوتسال شهدای سرخ‌کلا زیراب تنها نماینده شهرستان سوادکوه در لیگ‌های فوتسال استان مازندران است، افزود: برنامه‌ریزی ما برای صعود به لیک برتر فوتسال استان مازندران است تا با حضور در سطح برتر فوتسال مازندران، توانمندی‌های بازیکنان تیم نشان‌داده‌شود.
سرپرست تیم فوتسال شهدای سرخ کلا با اشاره به اینکه امسال بازی‌های لیگ‌ یک در دو گروه شرق و غرب برگزار می‌شود و تیم فوتسال شهدای سرخ‌کلا زیراب سوادکوه در گروه شرق با تیم‌های خلیل شهر٬ طلوع‌مهر بهشهر٬ پیام مهدی‌رجه گلوگاه٬ آریو‌جوان ساری، هم‌گروه است، خاطر‌نشان‌کرد: از منطقه غرب استان هم تیم‌های انصار‌‌مهدی تنکابن٬ جوانان نعمت‌آباد٬ ستارگان بابل، گردان یکم امام‌حسین(ع) تنکابن٬ نگین‌کلاردشت حضور دارند که از هر‌گروه دو تیم به مرحله بعد صعود  و به‌صورت ضرب‌دری بازی می‌کنند و دو تیم به لیگ برتر فوتسال مازندران، صعود می‌کنند.
ذاکری‌فر با قدردانی از ادارات و نهاد‌های حامی تیم فوتسال شهدای سرخ‌کلا سوادکوه، خواستار همکاری بیشتر برای تقویت تیم شد و گفت: نتیجه بازی اول بین تیم‌های فوتسال شهدای سرخ‌کلا و تیم پیام مهدی‌رجه گلوگاه که به میزبانی سرخ‌کلا برگزار شد با نتیجه 4 بر 4 به پایان رسید.








منبع : مازندشورا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار