تویوتا در 6 ماهه منتهی به ماه سپتامبر توانسته صرفه‌جویی 879 میلیون دلاری داشته باشد و برنامه‌هایی برای استفاده از این مبلغ برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تحقیق و توسعه دارد.
کد خبر: ۵۲۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 11 November 2017

به گزارش تابناک : به منظور دست‌یابی به چنین صرفه‌جویی چشمگیری، تویوتا فاکتورهای متعددی را در نظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به ادامه استفاده از فرایند ساخت جدید اشاره کرد. این امر منجر به صرفه‌جویی بیش از 3300 دلاری در هر دقیقه شده است.


بلومبرگ می‌گوید امسال تویوتا به‌طور قابل‌توجهی هزینه‌های تحقیق و توسعه خود را افزایش خواهد داد و سرمایه‌گذاری خود در این بخش را به 9.3 میلیارد دلار خواهد رساند. این برند می‌خواهد از قوای محرکه الکتریکی شده و تکنولوژی‌های جدیدی چون سخت‌افزار و نرم‌افزار خودران استفاده کند.


مدیر مالی تویوتا در مصاحبه‌ای کوتاه با خبرنگاران در توکیو گفت که صرفه‌جویی تا حداکثر ظرفیت ممکن برای این خودروساز مهم بوده است.
او گفت:

ما نه تنها نیازمند توسعه این تکنولوژی‌های مهم هستیم بلکه باید آن‌ها را تجاری‌سازی کنیم. به منظور انجام این کار باید هزینه‌های تحقیق و توسعه خود را افزایش دهیم. از آنجایی که این امر بسیار هزینه‌بر بوده بنابراین نیازمند سرعت بخشیدن به صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستیم.

Toyota ViRA concept
یکی از تحلیلگران هلدینگ نومورا گفته که هزینه‌های سنگین تحقیق و توسعه تویوتا می‌تواند این برند را به رهبر تکنولوژی‌های جدید تبدیل کند:

با سرمایه‌گذاری زیاد تویوتا در زمینه خودروهای هیبرید، باتری‌های حالت‌جامد و تکنولوژی‌های خودران، احتمالاً تویوتا به عنوان رهبر نسل بعدی تکنولوژی‌ها در صنعت خودرو مطرح خواهد شد

منبع : پدال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار