نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:مذاکرات هسته ای ایران با پنج به اضافه یک ،باید قهرمانانه باشد.
کد خبر: ۵۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 22 June 2015
حجت الاسلام محمد علی نکونام،در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر افزود:مذاکرات باید برای ایران با عزت و با حفظ دستاوردهای علمی و وحدت باشد.

وی تاکید کرد:مذاکره باید به گونه ای باشد که امتیازی به دشمن تعلق نگیرد چرا که اگر امتیازی به دشمن داده شد،دشمن بدون شک زیاده خواه می شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با ستودن حضور گسترده مردم در تشیع پیکر 270 شهید از جمله 175شهید غواص یادآور شد:همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، این حضور یک حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

نکونام یادآور شد:شهدا همیشه در مراحل حساس خود را به انقلاب اسلامی نشان داده اند و حضور خود جوش مردم در این تشیع یک حماسه عظیم بوده است.

وی گفت:دشمن چشمان خود را بر روی این حماسه بسته است و برخی ها در داخل نیز، حرف های بی حساب و کتاب زدند ،تا رابطه مردم با شهدا را کمرنگ کنند،در حالی که شهدا چراغ این انقلاب هستند و مردم حافظ خون و پیام شهدا می باشند.

امام جمعه شهرکرد، روز اصناف را یادآور شد و گفت:کاسب و فروشنده، حبیب خداست و اگر انصاف و درستی در کارش باشد ، خداوند روزی حلال را نصیب اش می کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ،

به اول تیرماه سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت:تبلیغ دینی وظیفه همگانی به ویژه وظیفه خود مردم است و همه دستگاه ها باید در تبلیغ دینی نقش داشته باشند.

نکونام،به هفته صرفه جویی آب در کشور اشاره کرد و گفت:کمبود و معضل بی آب یک بحران جهانی است و فقط مختص ایران نیست و مردم با بهینه مصرف کردند باید نسبت به ذخایر آبی حساس باشند.

وی،به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اشاره کرد و گفت: آنچه مصطفی چمران را ماندگار کرد ،جهاد اسلامی و جهاد برای خدا بود و نامگذاری این روز به نام بسیج استادان،زیبنده و بسیار مناسب است.

نکونام،به برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: حضور در این آیین ،تاکید بر شعائر اسلامی است .

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ، مصلای شهرکرد را مکانی برای برگزاری آیین های دینی و اسلامی در استان دانست و از مردم خواست تا مساعدت خود را برای این محل دریغ نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار