رییس اداره ورزش و جوانان ابرکوه اعلام کرد : تاکنون بیش از یکهزار و 500 ورزشکار این شهرستان زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 25 June 2015
به گزارش تابناک یزدرضا خاموشی در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان پیرامون این موضوع گفت: این تعداد ورزشکار بیمه شده بطور سازمان یافته در50 کلاس آموزشی رشته های مختلف ورزشی برادران و خواهران فعالیت دارند.

وی اظهار کرد : به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت 24تیم ورزشی در سالن ورزشی فجر استادیوم شهید پور اکبری ابرکوه و شهدای مهردشت این شهرستان هرشب با استقبال ورزش دوستان برگزار می شود.

این مسوول ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این اداره بعداز برگزاری مسابقات جام رمضان برگزاری مسابقات فوتبال و جام حذفی است.

وی بابیان اینکه 15مکان ورزشی عمومی و خصوصی برای اوقات فراغت جوانان ونوجوانان درنظر گرفته شده است ، خاطرنشان کرد : خانوادها می توانند در جهت پر کردن اوقات فراغت ، فرزندان خود را به این اداره راهنمائی کنند.

خاموشی اعلام کرد : رشته های ورزشی شامل، شنا، فوتبال، بدمینتون، بستکتبال، والیبال، ورزشهای رزمی، بوکس، اسکیت، تکواندو، پینگ پنگ، ووشو، پهلوان زورخانه ای و کشتی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان درنظر گرفته شده است.

رییس اداره ورزش وجوانان ابرکوه یادآور شد : چهارهزار و 500 ورزشکار ابرکوهی در30 هیات مختلف ورزشی فعالیت دارند .

شهرستان ابرکوه در 140 کیلومتری غرب یزد واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار