رئیس هیأت بدمینتون استان فارس گفت: محمد چهارمالی؛ بازیکن فارسی با نائب قهرمان در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون رده سنی جوانان در سمنان، نخستین مدال بین‌المللی فارس در این رشته را کسب کرد.
کد خبر: ۵۲۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 25 November 2017
تابناک فارس به نقل از ایپنا:عباس حاجی‌زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در قسمت یک نفره و دو نفره که در تالار اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد و در قسمت یک نفره امیر جباری به مقام قهرمانی دست یافت و در قسمت دو نفره تیم مهدی انصاری و علی حسین خانی مقام قهرمانی را به دست آوردند.

وی افزود: دیدار نهایی بخش یک نفره بین امیر جباری و محمد چهار مالی برگزار شد که این مسابقه در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ به سود امیر جباری خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی دست یافت.

رئیس هیأت بدمینتون استان فارس ادامه داد: همچنین محمد چهار مالی دوم شد و علی باستانی و علی حسین خانی مشترکاً مقام سوم یک نفره را کسب کردند.

وی گفت: دیدار فینال بخش دو نفره پسران بین تیم دو نفره مهدی انصاری و علی حسین خانی و تیم دو نفره امیر جباری و امیر حسین نور علیان برگزار شد که این مسابقه در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم دو نفره مهدی انصاری و علی حسین خانی خاتمه یافت و آنان قهرمان دو نفره این دوره از مسابقات شدند.

حاجی‌زاده اضافه کرد: تیم دو نفره امیر جباری و امیرحسین نورعلیان دوم شدند و تیم‌های دو نفره علیرضا کرمی و علی باستانی و دو نفره نیما رستم‌پور و سینا جاویدی نیز به مقام سوم مشترک دو نفره رسیدند.

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا سوم آذر ماه و با شرکت ۳۷ بازیکن از کشورهای ایران، سریلانکا، پاکستان، افغانستان و آذربایجان در تالار اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار