معاون وظیفه عمومی فارس، همه مشمولان متولد ۱۳۵۵ تا ۱۳۷۸ را به خدمت سربازی فرا خواند.
کد خبر: ۵۳۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶ 30 November 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما: سرهنگ محمد باقر دهقان بیان کرد: افزادی که متولد ۱۳۵۵ تا ۱۳۷۸ هستند و از معافیت‌های تحصیلی و سایر معافیت‌های قانونی استفاده نمی‌کنند به خدمت سربازی فرا خوانده می‌شوند.

وی افزود: اضافه خدمت سنواتی سربازان حین خدمت و اضافه خدمت مشمولان غایب که تا تاریخ ۲۲/۱۱/۹۶ خود را برای انجام خدمت دوره ضرورت معرفی کنند بخشیده می‌شود.

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه این بخشودگی شامل اضافه خدمت کسانی که از معافیت کفالت و سایر امتیازات و معافیت‌ها استفاده می‌کنند نخواهد شد، افزود: اضافه خدمت انضباطی سربازان حین خدمت به جز غیبت در حین خدمت (نهست) مورد بخشش قرار گرفته است.

معاون وظیفه عمومی استان فارس ادامه داد: بهترین فرصت برای مشمولان غایب و سربازان فراری مهیا شده است و آن‌ها می‌توانند تا تاریخ ۲۲/۱۱/۹۶ برای تعیین تکلیف وضعیت اعزام به خدمت خود، به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ خود را معرفی کنند تا مورد عفو رهبر معظم انقلاب قرار بگیرند.

این مقام انتظامی گفت: طرح جریمه مشمولان غایب و فراری که بیش از هشت سال غیبت دارند فقط تا آخر سال ۱۳۹۶ است و تمدید نمی‌شود و مشمولان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ درخواست‌های خود را ثبت و برای پیگیری پرونده خود به آدرس شیراز– بلوار سلمان فارسی- پل پیرنیا – خ. مثنوی- معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار