رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش روحانی دلچسب نبود و نتوانست شنونده را چندان مجاب کند.
کد خبر: ۵۳۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 02 December 2017
به گزارش تابناک : حمیدرضا حاجی بابایی  در خصوص عملکرد 100 روزه دولت دازدهم، اظهار داشت: گزارش روحانی دلچسب نبود و خیلی نتوانست شنونده را مجاب کند. رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باتوجه به آمار و ارقامی که از سوی رئیس جمهور مطرح شد، با توجه به اینکه  این دولت در 4 سال گذشته نیز فعالیتی با همین رویکرد داشته است، توقع این بود که با دست پُرتری این گزارش ارائه شود .

وی افزود: شاید به دلیل وجود برخی مشکلات که در کشور است، دولت با سختی کارها را جلو می‌برد و یکی از دلایل موفق نبودن وجود همین مشکلات باشد ولی در مجموع این گزارش نتواست جامعه را مجاب کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت دیپلماسی دولت دوازدهم، گفت: ما در مسئله مقاومت که جزء مسائل سیاست خارجی محسوب می شود، موفقیت های بزرگی به دست آورده ایم ولی در برخی مذاکرات که طرف مقابل ما آمریکا است و صرفا کار دیپلماسی انجام شده، دچار ضعف هایی هستیم و ضرورت دارد که این نواقص برطرف شود و در این حوزه قدرتمندانه‌تر برخورد شود.

حسن روحانی رییس جمهور روز سه شنبه 7 آذر همانگونه که در ایام تبلیغات انتخاباتی وعده کرده بود، گزارش صد روزه ای از دولت دوازدهم را به ملت ایران ارائه کرد. در این گزارش اهداف اصلی دولت،  ریشه کن کردن فقر و ایجاد عدالت بین مردم و دهک های پایین و بالا و ایجاد رونق اقتصادی معرفی شد. در این نشست حسن روحانی همچنین به مواردی از جمله وضعیت هواپیمایی ایران، نوسان نرخ ارز و واگذاری بنگاههای اقتصادی به مردم ، وضعیت زنان و جوانان و... اشاره کرد.







منبع : خانه ملت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار