نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین:
نایب رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: معتقد هستم طرح بی.آر.تی یک طرح نادرست و ناصواب است و به درد مردم این شهر نمی‌خورد.
کد خبر: ۵۳۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 03 December 2017
به گزارش تابناک از قزونی، مهدی عبدالرزاقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در مخالفت با اجرای طرح بی.آر.تی در قزوین اظهار داشت: این طرح نتیجه تأیید شورای حمل و نقل و ترافیک کشور است، اما بیشتر کارشناسان منتقد این طرح هستند و می‌گویند این طرح شکست می‌خورد؛ بنده با بیش از پنج کارشناس در خصوص این طرح بحث و تبادل نظر کرده‌ام که آن را تأیید نکردند.

وی با بیان اینکه در این پروژه از بیت‌المال هزینه می‌شود، ادامه داد: در خط اول میلیاردها تومان هزینه می‌کنیم و در مسیر، تا به میدان آزادی برسیم، بعد از رسیدن به میدان میرعماد، در خیابان نادری با مشکل مواجه می‌شویم.

نایب رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: معتقد هستم طرح بی.آر.تی یک طرح نادرست و ناصواب است و به درد مردم این شهر نمی‌خورد و اعتباری که در این طرح هزینه می‌شود به نظر بنده درست نیست.

عبدالرزاقی یادآور شد: بیشتر کارشناسان به این موضوع اعتقاد ندارند، چراکه از میدان میرعماد تا میدان آزادی(سبزه میدان) به مشکل حادی برخورد کرده و از آن پل چطور می‌توانیم عبور کنیم؟ کارشناسی‌های لازم جهت اقدام برای این طرح صورت گیرد.

این مسؤول در ادامه گفت: از سوی دیگر، شورای عالی ترافیک کشور مصوبه دیگری مبنی بر اینکه خیام پیاده راه شود، چرا این اجرا نمی‌شود؟ در اجرای مصوبات اجباری نیست.

نایب رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: با قاطعانه و با توجه به واقعیت‌هایی که همکاران به این کمیسیون ارائه داده‌اند باید بگویم طرح بی.آر.تی شکست خورده و یا ناقص اجرا می‌شود که باید بررسی‌های لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار