رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه قزوین فرهنگ‌های بسیار غنی و متعددی دارد که می‌توان در قالب لهجه قزوینی نه تنها در استان بلکه در سطح کشور آن را به نمایش گذاشت، گفت: جای سریالی با معرفی فرهنگ قزوین در استان خالی است.
کد خبر: ۵۳۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حکمت‌اله داوودی در حاشیه آیین رونمایی از سریال خان بابا و ارثیه فامیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین به کم‌لطفی و کم‌توجهی که به ساخت سریال‌های مربوط به معرفی فرهنگ قزوین شده است، اشاره کرد و گفت: در قزوین برای ساخت سریال‌هایی از این قبیل زیاد وقت صرف نشده است و ساخت این سریال می‌تواند یک آغاز خوب در بحث فرهنگی قزوین باشد که نه تنها اعضای شورا بلکه مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی هم باید از آن حمایت کنند.

وی ادامه داد: با پخش این سریال می‌توان قزوین را در چند بخش معرفی کرد، چراکه در آن آثار تاریخی و میراث فرهنگی بسیاری مشاهده می‌شود و همچنین سبقه اقتصادی و کشاورزی قزوین به چشم می‌آید.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: قزوین فرهنگ‌های بسیار غنی و متعددی دارد که می‌توان در قالب لهجه قزوینی نه تنها در استان بلکه در سطح کشور این فرهنگ را به نمایش گذاشت؛ جای چنین سریالی در قزوین واقعاً خالی است تا مردم در اوقات پیش‌بینی شده از آن استفاده کنند.

داودی یادآور شد: فکر می‌کنم این سریال برای مردم قزوینی جذابیت بیشتری داشته باشد، چراکه با به نمایش گذاشتن بسیاری از رسومات سنتی و بازی‌های قدیمی لحظات خاطره‌انگیزی برای آن‌ها رقم می‌خورد و قطع به یقین از آن استقبال می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار