نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس با رد برخی اخبار در باره مسکوت ماندن لایحه منطقه آزاد اقتصادی استان اردبیل گفت: دولت به زودی با مشخص کردن مناطق تحت پوشش این منطقه پیوست لایحه را تنظیم و آن را به کمیسیون اقتصادی مجلس ارایه می کند.
کد خبر: ۵۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 27 June 2015
کمال الدین پیرموذن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در جلسه ای با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور موضوع مناطق تحت پوشش منطقه آزاد اقتصادی استان اردبیل مورد بحث و توافق اولیه قرار گرفت .

وی بیان کرد : در این جلسه مقرر شد که مناطق مرزی و شمال استان اردبیل بعنوان مناطق تحت پوشش منطقه آزاد تجاری و اقتصادی استان اردبیل و نیز مناطق اطراف کوه سبلان شامل شهرستان های مشگین شهر ، نیر و سرعین نیز با عنوان مناطق ویژه گردشگری استان اردبیل در دولت طرح و بعنوان پیوست طرح منطقه آزاد اقتصادی استان اردبیل به کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی و طرح در مجلس ارایه شود.

وی بیان کرد که هر دو مقام عالیرتبه دولت بر تسریع در روند تصویب این موضوع در هیات دولت و ارایه آن به مجلس تاکید کردند.

پیرموذن همچنین گفت: در دیداری با مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیز در باره موضوع تهیه طرح جامع گردشگری استان اردبیل رایزنی شد.

به گفته وی، سلطانی فر در این دیدار با اشاره به جایگاه و قابلیت بی نظیر گردشگری استان اردبیل بر تهیه سریع این طرح جامع قول مساعد داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار