در اولين قدم تا دهمين جشنواره فيلم رضوي؛
اکران، نقد و بررسي فیلم "با دیگران" با حضور "ناصر ضميري" كارگردان اين اثر در راستای طرح هشت قدم دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد برگزار مي‏‏شود.
کد خبر: ۵۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 28 June 2015
به گزارش تابناک یزد  اکران فیلم "با دیگران" به عنوان اولین قدم تا جشنواره دهم ساعت 18 روز يازدهم تیرماه در سینما تک شهر يزد برگزار و همراه با مراسم ضيافت افطاري با حضور كارگردان اين اثر مورد نقد و بررسي قرار مي‎‎گيرد.

"با دیگران" از ساخته‌های "ناصر ضمیری" است که در سال 1392 و در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

این فیلم روایت زندگی زنی به نام آرزو است که به دلیل سقط جنین‌های مکرر امید خود را به داشتن فرزند از دست داده و زندگی مشترک او با امیرحسین در شرایط بحرانی قرار دارد.

لوکیشن اصلی این فیلم مشهد است و هنگامه قاضیانی، بابک حمیدیان، حسین محجوب، لیلا زارع، حمید رضا آذرنگ، روشنک سه قلعه گی و ندا اسدی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

از سایر عوامل فیلم نيز می‌توان به تهیه کننده؛ امیر سمواتی، فیلمبردار؛ روزبه رایگا، تدوین؛ محمد توکلی و  موسیقی؛ مسعود سخاوت دوست، اشاره کرد.

این فیلم جایزه ویژه هیات داوران از هفدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی "مذهب امروز" در ایتالیا و دیپلم افتخار ویژه  هیات داوران برای نویسندگی و کارگردانی از بخش بین الملل سی و دومین جشنواره‌ی بین المللی فیلم فجر  تهران را کسب کرده است.

"با ديگران" همچنین بهترین فیلم از نگاه منتقدان جشنواره مومبای هند است و در بسیاری از جشنواره‌های معتبر بین المللی به نمایش در آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار