نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب‌الوقوع وزیر ورزش و جوانان به شهرستان دامغان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 20 December 2017

ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به سفر قریب‌الوقوع وزیر ورزش و جوانان به دامغان، گفت : عملیاتی شدن پروژه ورزشگاه پنج‌هزارنفری، بازدید از طرح‌های ورزشی مانند ورزشگاه انقلاب و دیگر زیرساخت‌ها در زمره اهداف سفر وزیر ورزش و جوانان به دامغان خواهد بود.

وی افزود: مجموعه ورزشی انقلاب دامغان حدود ۲۸ سال قبل کلنگ زنی و همواره مورد بی‌مهری قرارگرفته است، از طرفی طرح جامع این مجموعه بر اساس نیازمندی‌های ۲۰ ساله دامغان بود که امروز این طرح نیازمند بازنگری است چراکه جمعیت شهرستان طی این ۲۸ سال دو برابر شده و بررسی و اجرای مجدد عملیات ساخت این مجموعه با حضور سلطانی فر صورت می‌گیرد.

حسن بیگی اظهار داشت : برای سال ۹۶ در بخش ورزش دامغان، اعتباری بالغ‌بر ۵.۵ میلیارد تومان اختصاص‌یافته که در تلاش هستیم برای سال آینده نیز اعتبارات دیگری را نیز به تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان اختصاص دهیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه ورزشگاه پنج‌هزارنفری دامغان نیز بیان کرد: تکمیل این پروژه در دستور کار است و در این زمینه طی یک سال گذشته مذاکراتی در سطح استان و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته که امیدواریم با سفر سلطانی فر شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار