مدیر مرکز آموزش و تحقیقات راه‌آهن:
مدیر مرکز آموزش و تحقیقات راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: به دنبال آن هستیم تا در هر محور، یک منطقه معین که بتوان در آن بیشتر کلاس‌های آموزشی راه‌آهن را در آنجا برگزار کرد، انتخاب و به فراگیران آن منطقه برای آموزش پیشنهاد کنیم
کد خبر: ۵۴۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷ 23 December 2017
مصطفی ستاک امروز، دوم دی ماه در حاشیه نشست هم‌اندیشی روسای ادارات آموزش و تحقیقات راه‌آهن جمهوری اسلامی که در سالن مرکز کنترل راه‌آهن جنوب برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا دیدگاه‌های در نظر گرفته شده در مرکز را به مناطق مختلف ارسال کنیم زیرا راه‌آهن به گستردگی کل کشور پراکنده است و اگر ارتباطات با همکاران کمرنگ شود، این شائبه وجود خواهد داشت که میان قسمت‌های مختلف راه آهن سیاست‌های مختلفی برای انجام کار به وجود می‌آید .

وی افزود: باید تا می توانیم به کمک روش‌های مختلف، آخرین دیدگاه‌ها و نگرش‌هایی که در امر آموزش در ستاد مرکزی در نظر گرفته شده است را به همکاران در مناطق مختلف ارائه کنیم تا بر اساس آن نگاه و نگرش‌ها، کارهای خود را در بحث آموزش دنبال کنند .

مدیر مرکز آموزش و تحقیقات راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بسیار علاقه‌مند هستیم تا دیدگاه های همکاران خود را در نواحی مختلف کشور بشنویم زیرا ممکن است نگرشی که وجود دارد، با شنیدن این بحث‌ها تغییر کند یا سیاست‌های دیگری را اتخاذ کنیم تا بتوانیم کارایی بیشتری داشته باشیم .

ستاک با اشاره به مشکلاتی که در بحث آموزش در راه‌آهن وجود دارد، گفت: در کلاس‌های آموزشی لازم است فراگیران از محیط کار خود جدا شوند تا این آموزش‌ها را دریافت کنند. برای این کار نیروها باید مرخصی بگیرند تا در کلاس‌ها شرکت کنند و این دغدغه‌ای است که راه‌آهن با آن مواجه است .

وی ادامه داد: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیروهای انسانی کمی دارد و اگر بخواهد تعدادی از آنها را نیز برای آموزش آزاد کند، با خلاء نیروی انسانی در کارهای خود مواجه می شود .

مدیر مرکز آموزش و تحقیقات راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این زمینه از سیستم‌های آموزشی موبایلی استفاده می‌کنیم، گفت: این کار قطعا نقش کلاس‌های حضوری را نخواهد داشت اما می تواند بخشی از مشکلات نیروی انسانی را حل کند. سعی داریم تا از ابزارهای جدیدی برای آموزش استفاده کنیم .

ستاک بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا در هر محور، یک منطقه معین که بتوان در آن بیشتر کلاس‌های آموزشی راه آهن را در آنجا برگزار کرد، انتخاب و به فراگیران آن منطقه برای آموزش پیشنهاد کنیم .

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه مناطق به دنبال آن هستند تا منطقه خود را از نظر کلاسی و امکانات خوابگاهی به حد قابل قبولی برسانند تا بتوانیم این کلاس‌ها را در آن مناطق برگزار کنیم.
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: راه آهن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار