در حالی که تا شروع دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کمتر از ١٣ روز باقید مانده، از اردوی برقی‌ها خبر‌های خوبی به گوش نمی‌رسد.
کد خبر: ۵۴۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 25 December 2017

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: در حالی که تا شروع دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کمتر از ١٣ روز باقید مانده، از اردوی برقی‌ها خبر‌های خوبی به گوش نمی‌رسد.

فصل نقل و انتقالات فوتبال کشور آغاز شده و همه تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک فوتبال با بازیکنان مورد نظر خود به توافق رسیده، اما در این میان برق جدید دَاوُدَ مهابادی سرمربی موفق و تأثیر گذار خود را پس از بوجود آمدن مشکلات فراوان مالی از دست داد تا این مربی راهی نساجی مازندران شده تا جایگزین مهدی پاشازاده شود.
مشکلات تیم برق جدید به همین جا ختم نشد و ٢ بازیکن گلزن نارنجی پوشان شیرازی که در نیم فصل نخست در اکثر بازی‌ها تاثیرگذار بودند هم به سرمربی سابق خود در نساجی مازندران پیوستند.
پوریا آریاکیا و سعید خردمند ٢ مهاجم برق جدید در دور رفت هر کدام با ٥ گل، بیشترین گل زده را برای نماینده استان فارس وارد دروازه حریفان کردند و نقش غیر قابل انکاری در نتایج موفق برق جدید داشتند.
با توجه به جدایی پوریا آریاکیا و سعید خردمند و در راس آن‌ها دَاوُدَ مهابادی و همچنین مشکلات مالی برق جدید، باید دید نماینده فارس در دور برگشت باز هم می‌تواند در حد یک مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور ظاهر شود یا خیر؟
تمام اتفاقات برق جدید در حالی رخ داده که فجر شهید سپاسی شیراز دیگر نماینده فارس در دسته یک فوتبال کشور هم در فصل نقل و انتقالات تاکنون تنها موفق به جذب وحید عسکرپور بازیکن سابق استقلال خوزستان شده است.
تا پایان دور رفت مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور برق جدید فارس با ٣٠ امتیاز در مکان چهارم و فجر شهید سپاسی شیراز با ٢٨ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته اند.
گفتنی است در هفته نخست دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال کشور یکشنبه ١٧ دی ماه برق جدید در دیداری حساس مقابل میهمان خود ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد و فجر شهید سپاسی میهمان تیم رده دومی بادران تهران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار