کد خبر: ۵۴۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 26 December 2017
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: محورهای کوهستانی شرق استان تهران لغزنده است.

سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع)، اظهار داشت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه در محور هراز به‌صورت روان در جریان است و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد.

وی گفت: بارندگی در ارتفاعات محور هراز ادامه دارد و در برخی از نقاط این محور باعث کندی در تردد وسایل نقلیه شده است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: بارش در محور فیروزکوه نیز ادامه دارد؛ اما ترافیک روان در این محور مواصلاتی حکم‌فرما است.

محبی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) و حرم به حرم روان و در جریان است و بارش پراکنده باران را در محور شاهدیم.

وی با بیان اینکه شهروندان و رانندگان در مواقع بارانی باید رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار بدهند، اظهار کرد: رعایت سرعت مطمئنه و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ از الزامات ورود به محورهای کوهستانی است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: در ارتفاعات هراز، فیروزکوه و منطقه گدوک بارش برف به‌صورت خفیف وجود دارد که ورود مسافران به محورها باید با تجهیزات کامل باشد.

محبی اضافه کرد: رانندگان قبل از آغاز سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروها مطمئن شوند و سپس اقدام به سفر کنند.

وی افزود: به همراه داشتن تجهیزات ایمنی، آذوقه کافی و اطمینان از پر بودن مخزن سوخت خودرو برای تردد در محورهای کوهستانی یکی از نکات اولیه برای سفر در فصل زمستان و در هنگام بارش باران و برف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار