رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه: پایگاه نظامی «التنف» آمریکا در مرز سوریه و عراق و اردن، محلی است که به آموزش اعضای داعش می‌پردازد.
کد خبر: ۵۴۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 30 December 2017

به گزارش تابناک : به گفته مقامات نظامي روسيه، آمريکا در سوريه به داعش آموزش نظامي مي دهد.
به گفته رئيس ستاد مشترک ارتش روسيه، آمريکا همچنان به گروه داعش آموزش نظامي مي دهد. ژنرال والري گراسيموف، رئيس ستاد مشترک ارتش روسيه با متهم کردن آمريکا به آموزش نظامي جنگجويان و اعضاي گروه داعش در سوريه و عراق اعلام کرد: اطلاعات موثق و دقيقي وجود دارد که نشان مي دهد به تروريستها آموزش نظامي مي دهد.
وي افزود: پايگاه نظامي «التنف» آمريکا در مرز سوريه و عراق و اردن، محلي است که به آموزش اعضاي داعش مي پردازد. دولت روسيه اعلام کرد اين پايگاه نظامي در خاک سوريه غيرقانوني است و اطراف اين پايگاه به آزمايشگاهي براي حملات تروريستي گروه هاي تروريست تبديل شده است. اين نخستين بار نيست که چنين اتهاماتي عليه نيروهاي آمريکايي در سوريه مطرح مي شود.
ژنرال والري گراسيموف گفت:« ماهواره ها و پهپادهاي روسيه موفق شده اند اين تروريستها را در پايگاه نظامي تنف شناسايي کنند.»
رئيس ستاد مشترک ارتش روسيه افزود:‌ « بسياري از تروريست هايي که توسط نيروهاي ارتش سوريه دستگير مي شوند اعتراف کرده اند که در پايگاه نظامي آمريکا آموزش و تعليم ديده اند.» تروريست‌هاي داعش در ماه هاي اخير با تحمل شکست سنگين، اغلب مناطق تحت کنترل خود را در سوريه از دست داده است. 

 

 

 

منبع : یورونیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار