صدا و سیما،با سکوت، یا وارونه نمایی اتفاقات روزهای اخیر، تا کنون فضا را به بهترین نحو برای تبلیغات جریان های ضد انقلاب مهیا کرده است.
کد خبر: ۵۴۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ 30 December 2017
ﻣﻄﻠﺒﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﺯ ﺳﺮﯼ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﻫﺎﯼ مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویر احمد ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﺁﻥ ﺍﻟﺰﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺗﻤﺎﻡ ﯾﺎ ﺑﺨﺸﯽ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻧﯿﺴﺖ .شما نیز ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﺎ ﺍﺭائه نظرات ﺧﻮﺩ، ﻣﻄﻠﺐ ﺫﯾﻞ ﺭﺍ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﯾﺎ ﻧﻘﺪ کنید.
در چهارچوب قوانین،و از روی حق خواهی در کنار مردم مطالبه گر ایستاده ایم...

مردم انقلابشان را عاری از غیر انقلابی ها و انقلابی نماها میخواهند،معترضین، خواهان رفع مشکلاتشان هستند،و به اصل انقلاب و نظام و ولایت پایبند هستند،اصل انقلاب اسلامی،ذات انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی با فساد مخالف است و حامی مستضعفین و محرومان است، اما این وضعیت بد اقتصادی، تبعیض و نابرابری‌ها، اختلاسها، دزدیهای قانونی، وعده‌های پوچ و توخالی دولت و مسئولین، نا کارآمدی و خسارات برجام،گرانی های روز افزون و بیکاری‌های پی در پی و بی‌تفاوتی مسئولین و عدم پاسخگویی دولت و مجلس، این‌ها مشکلات واقعی است که مردم با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و کمر قشر ضعیف جامعه را می شکنند درحالی که مسئولین چشم خود را بر واقعیت بسته اند و هر ازگاهی مردم را با وعده های دروغین دل‌خوش میکنند و وجود مشکلات را انکار.

صدا و سیما،با سکوت، یا وارونه نمایی اتفاقات روزهای اخیر، تا کنون فضا را به بهترین نحو برای تبلیغات جریان های ضد انقلاب مهیا کرده است.
 شبکه های ضدانقلاب از آمد نیوز تا بی بی سی و... مطالبه صنفی مردم را رنگ و بوی سیاسی داده و از اعتراض به گرانی و وضع اقتصادی، به شعار علیه اصل نظام تغییر داده اند که انتظار میرود معترضین عزیز مواظب پازل دشمن باشند...

وقتی در هر بخش خبری سخنان غیر واقع و مضحک معاونین رئیس جمهور، بعضی از دولت مردان و ریاست مجلس را پخش کنند و اوضاع اقتصادی و تورم و رکود را خوب جلوه بدهند، نه تنها باعث آرامش نمی شود، بلکه باعث شعله ور شدن خشم مردمی می شود که احساس می  کنند به شعورشان توهین می شود.
هرچند مجلس در شرایط اقتصادی امروزه و مشکلات مردم تقصیر فراوان دارد،اما انتظار میرود برای رفع شرایط موجود و مشکلات مردم،مجلس،صداوسیما،دولت و مسئولین اجرایی کشور هرچه سریعتر اقدام کنند و در کنار مطالبه گران،مشکلات مردم را در اولویت کار خویش قرار دهند

 علماء،جریان حزب الهی،انقلابیون و متدینین  باید مطالبات مردم را علمداری کنند، اینها باید مدافع حقوق مردم باشند و مطالبات مردم را پیگیری کنند، نه اینکه اینچنین منفعل باشند تا عده ای اعتراض به حق مردم را به سمت و سویی دگر بکشانند،دانشجویان انقلابی باید تا رفع مشکلات مردم توسط دولت و مجلس،همچنان مطالبات مردم را به گوش مسئولین برسانند و صدای مستضعیفین باشند.

عباس مشیری/فعال دانشجویی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار