گنجی در قزوین:
مدیر مسؤول روزنامه جوان با بیان اینکه دولت هیچ ایده و برنامه‌ای برای رفع مشکلات ندارد، گفت: باید از 9 دی پاسداری کنیم.
کد خبر: ۵۴۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 31 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالله گنجی در همایش 9 دی ماه که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در سال 88 آشوب‌ها برای این بود که علیه نظام شورش کنند، اما راه انقلاب اسلامی ایران همچنان ادامه دارد و هرکس از قطار انقلاب پیاده شود، باخته است.

مدیر مسؤول روزنامه جوان افزود: در جای جای دنیا انقلاب‌های رنگی به نتیجه رسیدند و تنها کشوری که توانست در طی 40 سال با این تهدید مقابله کند، ایران بوده است.

گنجی، 9 دی را مناسبت مهمی برای انقلاب دانست و متذکر شد: مسئله ما با غرب هیچ‌گاه برطرف نمی‌شود حتی اگر ما با آنها مسالمت رفتار کنیم آن‌ها نمی‌پذیرند و ما را آرام نمی‌گذارند.

وی ادامه داد: تمام کشورهای غربی معتقد هستند که ایران به وعده‌های خود عمل کرده است، اما آن‌ها هستند که به وعده‌های خود عمل نکردند و این می‌تواند دلیلی برای شلوغی‌های این روزها باشد.

مدیر مسؤول روزنامه جوان مطرح کرد: زمانی با جنگ نظامی به مقابله با کشور پرداختند که متوجه شدند ایران را نمی‌توانند با جنگ نظامی از میدان برانند، بنابراین اقتصاد کشور را هدف دادند تا وضع مردم را مشکل‌دار کنند.

گنجی اضافه کرد: دشمنان تحریم خاموش را بر کشور تحمیل کردند و در بازار نفت، قیمت‌های پایین‌تر از قیمت نفت ما را ارائه دادند تا فشارهای اقتصادی بر ایران بیشتر شود و امروز هم سعی می‌کنند با ایجاد ناهنجاری‌هایی جامعه ما را از درون متلاشی کنند.

وی توضیح داد: دولت هیچ ایده و برنامه‌ای برای رفع مشکلات ندارد و هرچه داشته در چهار سال نخست رو کرده و در این چهار سال حاضر دچار روزمرگی شده است.

مدیر مسؤول روزنامه جوان با بیان اینکه در کشور به اندازه کافی پول وجود دارد، گفت: پول کشور مدیریت نمی‌شود تا برای 30 میلیون جوانی که در ایران داریم، شغل مهیا شود.

گنجی بیان کرد: در کشور برخلاف اسلامیت در 12 سال اخیر، دولت‌ها سامانه اداره ثابتی برای کشور نداشته‌ و تمام تلاششان برای جمع کردن رأی بوده است و همین کشور را عقب‌افتاده می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد: بحث گران کردن بنزین بعد از انتخابات مطرح شد و دلیل آن، این بوده است که در زمان انتخابات مشکلی نداشته باشند.

مدیر مسؤول روزنامه جوان خاطرنشان کرد: کمبود آب، این کشور را تهدید می‌کند، اما دولت برای حل این بحران هیچ برنامه‌ای ندارد.

گنجی، قوای رأی‌دهنده در کشور را ارزش‌های انقلاب، آزادی‌های سیاسی و اقتصاد دانست و ادامه داد: ملاک برخی در کشور انتخابات است، نه زیرساخت‌های کشور و نتیجه آن می‌شود که سرمایه‌ها در بانک می‌خوابد و چرخ تولید کشور دچار مشکل می‌شود.

وی یادآور شد: در این کشور انگیزه نیست و همین موجب رکود اقتصادی می‌شود و سرمایه‌گذار ترجیح می‌دهد از بانک سود بگیرد.

مدیر مسؤول روزنامه جوان افزود: کسی که مسجد را آتش می‌زند، در صف اول نماز می‌ایستد که هیچ عقبه‌ای ندارد و تنها معضل بیکاری است که به چنین مسائلی منجر می‌شود.

گنجی بیان کرد: اگر کسانی که نیروی فکری دو جریان مهم کشور را در دست دارند، ناخالصی نداشته باشند، این نظام لنگر محکمی دارد و دچار بی‌ثباتی نمی‌شود.

مدیر مسؤول روزنامه جوان عنوان کرد: در این چند سال با دست خالی کشورهای خاورمیانه را عقب راندیم و نیروی دریای ایران از قدرت‌های برتر نظامی جهان شد، برای این بوده که کار دست دولت نبوده است.

گنجی افزود: باید علیه آشوب‌ها قیام کرده و 9 دی را پاسداری کنیم و این عظمت انقلاب را خرج چند نفر نکنیم.

وی یادآور شد: برخی از نخبگان اصلاح‌طلب مرجع فتنه بوده‌اند و جلسه می‌گیرند تا راه‌های رسیدن به قدرت را بررسی کنند؛ حمله آن‌ها به اصل نظام بوده و نتوانسته‌ایم این را برجسته کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار