مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اسناد دفترچه ای موقوفات به سند تک برگی تبدیل می شوند.
کد خبر: ۵۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 29 June 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اوقاف اردبیل ، حجت الاسلام اکبر قیامی روز دوشنبه افزود: واحد حقوقی و ثبتی اوقاف پس از بررسی روند کاری سه ماه اول سال جاری با توجه به برنامه های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه اقداماتی را در این زمینه پیگیری و به نتیجه می رساند.

وی گفت: امسال تبدیل اسناد دفترچه ای موقوفات به تک برگی ، کنترل و بررسی پرونده های حقوقی از جمله پرونده موقوفات حکیم باشی و خانقاه و انعقاد قرارداد utm با بخش خصوصی در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل همچنین بررسی مجدد لینک و اتصالات موقوفات در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و رقبات و تکمیل اطلاعات ناقص موقوفات و ثبت وقف های جدید در این سامانه را از دیگر برنامه های اجرایی ذکر کرد.

او اظهار کرد: امسال شش کارگروه با هدف پیگیری موثر امور محوله قانونی و تحقق اهداف عالیه سازمان اوقاف و امور خیریه در ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف، تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی ، احیا و بهره وری موقوفات و بقاع متبرکه و ترویج معارف قرآنی در این اداره کل تشکیل شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار