کد خبر: ۵۴۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 01 January 2018

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: دوره آموزشی آشنایی با وضعیت های مناسب بدنی در حین کار با حضور 25 صنعتگر این استان در زاهدان برگزار شد.

حسینعلی سارانی اظهار داشت: در این دوره وضعیت نامناسب بدن در حین انجام کار، حمل دستی بار، بهترین روش نشستن، بلند شدن، قابلیت تنظیم و تغییر وضعیت به مدت 6 ساعت به شرکت کنندگان آموزش داده شد.
وی از عضویت این شرکت در کارگروه حمایت قضایی از سرمایه گذاری خبر داد و گفت: این کارگروه در راستای نظارت بر اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برای ایجاد هماهنگی میان مسئولان و نمایندگان قوه قضاییه در حوزه اقتصادی و حمایت های مالی، حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی مجاز بزودی تشکیل می شود.
وی افزود: ایجاد هماهنگی در امور مشاوره کارشناسی و رفع اختلافات پرونده های تجاری و اقتصادی نیز از اهداف این کار گروه محسوب می شود.
وی شناسایی آسیب ها، موانع حقوقی و قضایی سرمایه گذاری در داخل کشور و راهکارهای ارتقای امنیت قضایی و حمایت از سرمایه گذاری های مولد را از دیگر اهداف این کار گروه ذکر کرد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم اینک هزار و 200 واحد صنعتی و صنفی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان مستقر هستند که عمده محصولات تولیدی آنها در بخش های صنایع غذایی، ام دی اف، تراشکاری، تولید لوله های مختلف، تور ماهیگیری و تن ماهی است.
سارانی اظهار داشت: 27 شهرک و ناحیه صنعتی با گستره چهار هزار و 363 هکتار با امکانات زیر بنایی در سیستان و بلوچستان وجود دارد.
وی بیان کرد: تاکنون 590 هکتار از این زمین ها به کار آفرینان و سرمایه گذاران واگذار شده است که شامل 2 هزار و 137 فقره قرارداد می شود.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع پهناورترین استان کشور محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار