معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري تاكيد كرد: دستگاه هاي اجرايي براي اجراي طرح هاي اشتغالزايي بايد با سرمايه گذاران و مجريان طرح ها هماهنگ باشند و با پيگيري و تلاش زمينه اجراي اين طرح ها را فراهم سازند.
کد خبر: ۵۴۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 04 January 2018

 

به گزارش  تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحيمي در جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد بر همكاري بيشتر بين دستگاه هاي اجرايي و سرمايه گذاران جهت تسريع در اجراي طرح ها تاكيد كرد.

وي اظهار داشت: بايد از يكسو با دقت و بررسي همه جانبه نسبت به واگذاري طرح ها به مجريان توانمند اهتمام داشت و از سوي ديگر دستگاه ها با بستر سازي مناسب همكاري و هماهنگي خود را جهت رفع مشكل اجراي طرح هاي توليدي با مجريان و سرمايه گذاران افزايش دهند.

مهندس رحيمي بيان داشت: اين كارگروه نقش بسيار موثري در رفع موانع توليد دارد و در استان تلاش داريم تا جلسات اين كارگروه به صورت منظم و مستمر برگزار شود زيرا ايجاد اشتغال و تلاش براي رفع بيكاري از مهمترين اهداف و برنامه هاي استان است.

در اين جلسه چندين طرح توليدي در بخش هاي كشاورزي و صنعتي داراي مشكل مورد بررسي قرار گرفت كه تصميمات لازم جهت رفع مشكلات اين طرح ها اتخاذ گرديد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار