همدان - ایرنا - رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی همدان اظهار کرد: با اجرای طرح ارتقا امنیت اخلاقی اماکن عمومی در شهرستان همدان،12 هزار و 270 عدد اقلام مربوط به روز ولنتاین کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲ 16 February 2015

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی همدان اظهار کرد: با اجرای طرح ارتقا امنیت اخلاقی اماکن عمومی در شهرستان همدان،12 هزار و 270 عدد اقلام مربوط به روز ولنتاین کشف و ضبط شد.
به گزارش  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ 'احمد رحیمی' گفت: در راستای ارتقا امنیت اخلاقی و اجتماعی در اماکن عمومی و مقابله با مظاهر علنی فساد، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با بکارگیری تیم های مجرب اقدام به اجرای این طرح کرد.
این مقام انتظامی بیان کرد: با اجرای این طرح دوهزار و 780 واحد صنفی در رسته های شغلی مختلف در پاساژ های اصلی شهر به شکل محسوس و نامحسوس تحت کنترل و نظارت قرار گرفتند.
وی افزود: ماموران 12 هزار و 270 عدد اقلام مربوط به روز ولنتاین، 230 ثوب البسه نامتعارف با تصاویر ممنوعه، یک هزار و 700 قطعه صور ژورنالی مبتذل و غیرمجاز و 78 عدد اقلام شیطان پرستی و ممنوعه را با اجرای این طرح کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: پلمپ 14 واحد صنفی متخلف، ارائه 47 مورد تذکر کتبی و اخذ تعهد کتبی از 47 تن از متصدیان اماکن عمومی به دلیل رعایت نکردن موازین شرعی و قانونی و نیز دستگیری 30 نفر از متصدیان متخلف واحدهای صنفی از جمله اقدامات انجام شده در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.
سرهنگ رحیمی اضافه کرد : با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان همدان 23 واحد بدون پروانه فعالیت شناسایی شدند همچنین 36 واحد صنفی اخطار پلمپ گرفتند.
شش هزار واحد صنفی در همدان فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار