رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: قیمت تخم مرغ در قم به تعادل رسید و در حال حاضر به قیمت هر کیلو 5 هزار و 800 تومان در قم توزیع می گردد.
کد خبر: ۵۴۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 08 January 2018

به گزارش تابناک قم، محمد رضا طلایی در مورد تنظیم بازار تخم مرغ با توجه به آنفلوآنزای پرندگان و تاثیر آن بر گرانی این محصول عنوان کرد: استان قم یکی از استان های اصلی در تولید تخم مرغ می باشد و پس از پشت سر گذاشتن آنفلوآنزای پرندگان در قم قیمت آن متعادل شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم افزود: قیمت تخم مرغ در قم به تعادل رسید و در حال حاضر به قیمت هر کیلو 5 هزار و 800 تومان در قم توزیع می گردد.

وی اظهار داشت: در سال جاری این بیماری بسیاری از واحدهای مرغداری را درگیر کرد و قیمت تخم مرغ را افزایش داد؛ خوشبختانه اهتمام ویژه ای در جهت کنترل و کاهش قیمت تخم مرغ در استان قم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر با توجه به واردات تخم مرغ قیمت این کالا ساماندهی شد، اظهارکرد: در حال حاضر نیز در 17 فروشگاه در سطح استان قم تخم مرغ با قیمت 5 هزار و 800 تومان توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم تصریح کرد: هیچ واحد صنفی نباید بیش از قیمت مصوب به عرضه تخم مرغ بپردازند و در این زمینه نظارت های ویژه ای بر مراکز عرضه وجود دارد و تخلفات در زمینه گرانی تخم مرغ مشمول قوانین تعزیرات می شود.

طلایی با بیان اینکه در تامین گوشت گرم و مرغ نیز در استان قم مشکلی وجود ندارد و به میزان کافی در مراکز فروشگاهی در حال توزیع می باشد، گفت: خوشبختانه در تولید بسیاری از محصولات راهبردی به خودکفایی رسیده ایم و با توجه به حمایت هایی که در سطح روستایی ویژه تولید کنندگان شاهد می باشیم بخش زیادی از مشکلات و دغدغه ها در حال رفع می باشد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار