استاندارایلام
استاندار ایلام به اعضای ستاد انتخابات استان تاکید کرد از انجام فعالیت هایی که شائبه طرفداری از برخی افراد و جریان ها را داشته باشد، بشدت خودداری کنند.
کد خبر: ۵۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 30 June 2015
به گزارش تابناک ایلام،محمدرضا مروارید روز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان گفت: همه افراد دخیل در برگزاری انتخابات باید هم و غم خود را معطوف به اجرای قوانین و مقررات کرده و زمینه را برای سوء استفاده افراد معاند و بدخواه فراهم نکنند.

وی اظهار کرد: اعضای ستاد باید در مکاتبات و نشست های مختلف مسایل امنیتی و اطلاعاتی را رعایت کرده و مواظبت لازم را برای جلوگیری از تخلیه اطلاعاتی بعمل آورند.

استاندار ایلام افزود: اعضای هیات های اجرایی و کمیته های مختلف ستاد انتخابات باید هرچه سریع تر تکمیل شده و آموزش های لازم در خصوص آخرین قوانین و مقررات به آنان ارایه شود.

مروارید تاکید کرد: کمبود نیروی انسانی و تجهیزات بویژه در حوزه مخابرات و زیرساخت نیز از هم اکنون باید نیازسنجی شود تا با مشکلی در این خصوص در زمان برگزاری انتخابات مواجه نشویم.

وی یادآور شد: انتخابات متعددی در طول 37 سال گذشته در کشور و این استان برگزار شده و افراد با تجربه بسیاری نیز در میان شاغلان و بازنشستگان دستگاه های اجرایی وجود دارند که باید از توان و ظرفیت آنها در امر اجرای انتخابات بهره برد.

استاندار ایلام اضافه کرد: شبکه فیبر نوری بویژه در بخش ها و مناطق روستایی باید مد نظر برگزار کنندگان انتخابات باشد تا فعالیت ها با سهولت بیشتری انجام شود.

مروارید گفت: ستاد انتخابات از هم اکنون باید نشست هایی را با نامزدهای احتمالی برگزار و ضمن برشمردن قوانین و مقررات موارد تخلف را به آنان گوشزد کند تا شاهد کمترین تخلف در ایام منتهی به انتخابات و پس از آن باشیم.

حفاظت فیزیکی از اماکن برگزار کننده بویژه در استانداری و فرمانداری ها از دیگر مسایلی بود که مورد تاکید استاندار ایلام قرار گرفت.

وی با اشاره به توسعه شبکه های مجازی افزود: برخی افراد ممکن است از این ابزار برای سوء استفاده، تهدید و تخریب افراد و گروه ها استفاده کنند که باید نظارت مستمر بر عملکرد آنها صورت گرفته و فعالیت های این شبکه ها مورد رصد قرار گیرد.

مروارید ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش هیات های اجرایی، نظارت و بسیج تمامی امکانات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان در کمال سلامت و شفافیت و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار