کد خبر: ۵۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 30 June 2015
 حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اشاره به مشکلات روستاهای شهرستان بهمئی، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی بهمئی، برخوردار نبودن 117 روستا در این شهرستان از آب شرب پایدار بوده است.
وی افزود: مطالعات آب‌رسانی به این روستاها انجام گرفته شده و در سال 94 بودجه و اعتبارات مناسبی برای اجرای پروژه آب‌رسانی به این تعداد روستاها دزر نظر گرفته شده است.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به اجرای طرح هادی در روستاهای بهمئی اشاره کرد و گفت: اکثر روستاهای بهمئی از بهسازی و طرح هادی برخوردار نیستند که در بودجه امسال در مجلس نمایندگان برای اجرای طرح هادی در روستاها پیش بینی خوبی کرده‌اند.
بزرگواری برخوردار نبودن برخی روستاهای بهمئی از نعمت گاز را از دیگر مشکلات این شهرستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تعداد بسیاری از روستاهای بهمئی از نعمت گاز برخوردار نبوده و با توجه به روند خوب گازرسانی در استان و ملزم کردن دولت از طرف مجلس به گازرسانی به مناطق مختلف، این مشکل در حال برطرف شدن است.
وی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی چند سال اخیر مشکل عمده روستاهای بهمئی کمبود آب برای کشاورزی و دامداری بوده که عمده‌ترین شغل روستائیان این شهرستان کشاورزی و دامداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار