رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت که تروریست های مخل امنیت و استقلال کشور خود را بدون توجه به اشک چشم آنها نابود خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۵۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 27 January 2018

به گزارش تابناک : اردوغان روز شنبه طی سخنرانی در آیین افتتاح یک طرح عمرانی در شهر کوجا الی افزود: در نابودی تروریست ها با هر نام از جمله گروه گولن، داعش، حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک.ک)، حزب اتحاد دموکراتیک سوریه(پ.ی.د) و یگان های مدافع خلق سوریه(ی.پ.گ) مصمم هستیم.
وی بیان کرد: در کنار این امر، هر کس که دست دوستی و کمک به سمت ما دراز کند، با تمام وجود در کنارش خواهیم بود.
وی با بیان این که تروریست های ساکن در کوهستان قندیل به عنوان مخفیگاه تروریست های پ.ک.ک، کنترل گروه تروریستی پ.ی.د را در دست دارند و بدون نام بردن از آمریکا و به صورت تلویحی گفت: تنها یکی از متحدین ما حاضر به پذیرش این موضوع نیست ولی نمی‌توان با چشم بستن به روی واقعیت، منکر این موضوع شد.
رئیس جمهوری ترکیه اضافه کرد: وقتی که در معرض تجاوز صدها و هزاران حمله راکتی، بمب و حملات مسلحانه تروریستی قرار می گیریم و شهروندان ترکیه در مساجد و خانه های خود هدف قرار می گیرند، در خیابان ها زخمی شده و جان خود را از دست می دهند، چه انتظاری از ما دارند؟
وی 'گروه‌های تروریستی پ.ی.د، ی.پ.گ و داعش غیرمعتقد به دین خاص و همه آنها را تروریست های بی خدا خواند و گفت: 'آنها چه توضیحی برای شهید کردن برادران من حین اقامه نماز در مساجد دارند؟'
وی همچنین بیان کرد: پیشرفت ترکیه موجب خوشحالی ما و دوستان ماست ولی این پیشرفت باعث نگرانی شدید برخی گروه ها شده و آنها سعی می کنند موانع غیرمنطقی و بیرحمانه ای سر راه ما قرار دهند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار