معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان خبر داد:
معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون حدود 270 نفر که در منطقه تاراز گرفتار برف و کولاک شده بودند، اسکان اضطراری یافتند.
کد خبر: ۵۵۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 30 January 2018

 

اسکان اضطراری 270 مسافر در محور تاراز/ خودروهای بدون زنجیرچرخ گرفتار می‌شوند

صادق سلامت با اشاره به بارش برف در ارتفاعات تازار از آغاز هفته جاری، اظهار کرد: با بارش سنگین برف از ابتدای هفته در منطقه تاراز، علاوه بر پایگاه امداد و نجات هلال احمر که در منطقه فعال است، به سایر نیروهای هلال احمر اعلام آماده‌باش شد.

وی ادامه داد: از روز شنبه تا بامداد یکشنبه 22 خودوری گرفتار در برف در محور تازار رهاسازی و سرنشنیان این خودروها در پایگاه هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین از شب یکشنبه و با آغاز مجدد بارش برف در ارتفاعات تازار مرحله دوم امدادرسانی شروع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: از شب یکشنبه تاکنون نیز 38 خودروی گرفتار در برف در منطقه تاراز رهاسازی شده‌اند و در مجموع از آغاز هفته جاری تا این لحظه حدود 60 خودروی گرفتار در برف در این منطقه رهاسازی و حدود 270 سرنشین در پایگاه امداد و نجات تاراز اسکان اضطراری یافتند.

سلامت تصریح کرد: در این عملیات‌ها 30 نفر نجاتگر به کار گرفته شدند. در حال حاضر نیز امدادرسانی در منطقه تازار همچنان ادامه دارد. در این مدت خودروهای گرفتار شامل خودروهای فاقد زنجیر چرخ و یا خودروهایی بودند که از زنجیر چرخ خود استفاده نمی‌کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در محور تاراز گرفتار شدن خودروهای فاقد زنجیر چرخ در برف حتمی است از رانندگان خواسته می‌شود که تا حد امکان بدون داشتن زنجیر چرخ از حرکت در این محور اجتناب کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار