معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‎وپرورش استان کرمانشاه گفت: همزمان با سراسر کشور روز شنبه ۱۴ بهمن ماه مراسم «زنگ انقلاب» در مدارس استان کرمانشاه نواخته می‎شود.
کد خبر: ۵۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 30 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،سید مجتبی موسوی ، با بیان اینکه مراسم «زنگ انقلاب» در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز اجرامی‎شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه روز ۱۲ بهمن ماه امسال پنجشنبه است که مدارس در کشور تعطیل هستند، بنابراین مراسم «زنگ انقلاب» و ورود امام خمینی در روز شنبهبرگزار می‎شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‎وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از روز‌های گذشته مراسم استقبال از دهه فجر در مدارس استان کرمانشاه آغاز شده است، گفت: امسالتوجه و حساسیت ویژه‎ای نسبت به پرچم در میان دانش‌آموزان و مدارس وجود داشته و مراسم اهتزاز و نصب پرچم نیز در مدارس استان کرمانشاه برگزار می‎شود.

موسوی از برگزاری مراسم «زنگ انقلاب» به‎صورت نمادین با حضور مدیران و مسئولان استانی در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه خبر داد و افزود: تأکید بر دستاورد‌های انقلاباسلامی، بازگویی شرایط قبل و پس از انقلاب و جنگ تحمیلی از موضوعات سخنرانی برای دانش‎آموزان در طول دهه فجر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برخی از مدارس در کرمانشاه نیز به نام «مدرسه انقلاب» نامگذاری شده‎اند، عنوان کرد: در این مدارس نمایشگاه‎های عکس انقلاب برپا و دانش‎آموزان و اولیاء از سایرمدارس می‎توانند از این نمایشگاه‎ها بازدید کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‎وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمرکز ما بر اجرای برنامه‎های دهه فجر با محوریت امید، غرور ملی و همراه با سرور و نشاط در مدارساست، بیان کرد: مسابقات کتابخوانی، فرهنگی، هنری، ورزشی و مقاله‎نویسی نیز در این ایام در بین دانش‎آموزان اجرا خواهد شد.

موسوی یکی از موضوعات مسابقه مقاله‎نویسی را انجام تحقیق علمی در رابطه با پرچم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: از دانش‎آموزان خواسته شده، یک پژوهش و تحقیقجامع در رابطه با روند شکل‎گیری پرچم و اینکه در طول تاریخ چه فراز و فرود‌هایی را پشت سر گذارده تا به شکل امروزی رسیده است انجام دهند.

وی اظهار کرد: در روز ۲۲ بهمن نیز دانش‌آموزان و فرهنگیان در کنار سایر اقشار جامعه در راهپیمایی غرورآفرین شرکت و با آرمان‌های امام و رهبر تجدید بیعت خواهند کرد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار