معاون شهردار يزد:
معاون خدمات شهری شهرداری یزد از ممنوعيت نصب چادرهاي مسافرتي در پارك‌هاي سطح شهر در ايام نوروز 97 از سوي ميهمانان نوروزي خبر داد و گفت: به همين منظور پارك‌ كوهستان و پاركينگ آستان امامزاده سيد جعفر محمد(ع) يزد براي اقامت موقت ميهمانان آماده‌سازي مي‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 31 January 2018

به گزارش تابناک یزد، «حسین صالحیان» در جمع خبرنگاران با اشاره به اين كه يكي از سازمان‌هاي وابسيته به اين معاونت سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري است، اظهار كرد: در اين سازمان مجموعه اقدامات مرتبط با كالبد شهري اعم از فضاي سبز، باغچه‌ها و پارك‌ها، منظر پياده‌روها و معابر شهر و غيره پيگيري مي‌شود.

وي يكي از اقدامات انجام شده در اين سازمان در سال جاري را برخورد با نصب غيرمجاز پوستر بر در و ديوار شهر عنوان كرد و افزود: در همين راستا با همكاري دادستان يزد 119 شماره تلفن مربوط به مالكان اين پوسترها مسدود شده كه البته در ادامه بخشي از آنها ضمن پاك‌سازي پوسترهاي خود از ديوارهاي شهر، اقدام به رفع مسدوديت شماره خود كردند.

بنابه گزارش ايسنا – منطقه يزد، صالحيان از ديگر اقدامات صورت گرفته براي زيباسازي منظر شهر به جمع‌آوري تابلوهاي پرچمي در باغچه‌ها و بر معابر اشاره كرد و گفت: البته در اين رابطه پس از جلساتي كه با اتاق اصناف داشتيم به تمام كسبه اخطار و تذكر داده شده است.

وي گفت: بنا بر فانون تنها پزشكان، داروخانه‌ها و وكلا مجاز به نصب تابلو در بر معابر اصلي شهر هستند و ديگر كسبه و پيشه‌ها نمي‌توانند در اين رابطه اقدام كنند.

وي از ساماندهي ويژه باغچه‌هاي سطح شهر نيز خبر داد و گفت: علاوه بر كوددهي مناسب و هرس مطلوب درختان و درختچه‌هاي سطح شهر، در نظر داريم امسال 100 هزار نهال و گل در سطح شهر غرس كنيم.

معاون خدمات شهري شهرداري يزد از آغاز نصب يكسري پرچم‌ها، المان‌ها و ريسه‌هاي پرچمي در سطح شهر براي فضاسازي برنامه‌هاي گراميداشت ايام الله دهه فجر خبر داد و افزود: البته در ادامه نيز يكسري نورپردازي هاي خاص در بافت تاريخي به وي‍ژه در معابر ورودي و تك‌بناهاي دورن بافت براي آمادگي جهت پذيرايي از ميهمانان نوروزي را در دستور كار داريم.

وي از برنامه‌ريزي براي نصب يكسري المان‌هاي نوروزي در سطح شهر و همچنين ساماندهي پارك‌ها و تفرجگاه‌هاي شهري براي ايام نوروز نيز خبر داد و تاكيد كرد: امسال نصب چادرهاي مسافرتي در سطح پارك‌هاي شهر از سوي ميهمانان نوروزي ممنوع خواهد بود و به جاي آن فضاهايي در پارك كوهستان و نيز پاركينگ امامزاده سيد جعفر شهر يزد براي اين منظور مهيا خواهد شد.

صالحيان در پايان نيز با بيان اين كه در محدوده اين اماكن نيز ملزومات مسافران مانند نانوايي سيار و غيره در نظر گرفته شده است، گفت: در شهرهاي شاهديه و حميديا نيز دو مكان براي اسكان موقت مسافران نوروزي به صورت چادر در نشظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار