تهیه‌کننده سینما و تلویزیون:
یک تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با بیان اینکه تولیدات ارزشی باید در رسانه ملی احیا شود، گفت: حمایت‌های بیشتری از سینما صورت بگیرد.
کد خبر: ۵۵۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 31 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، محمدصادق آذین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره تولیدات رسانه ملی اظهار کرد: مجموعه‌های تلویزیونی مانند «یوسف پیامبر» از برد بالایی برخوردار و مخاطب زیادی هم پیدا کرده بودند.

وی با تأکید بر اینکه تولیدات ارزشی باید در رسانه ملی احیا شود، تصریح کرد: آثاری در بحث مخاطب‌پذیری باید تولید شود که مانند مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» برد برون‌مرزی داشته باشد.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون یا اشاره به اینکه سینمای مصر و الجزایر از بین رفته است، اضافه کرد: سوریه هم در گذشته سینمای خوبی داشت؛ ولی الآن این زیرساخت مهم فرهنگی در این کشورها از بین رفته است.

آذین با بیان اینکه تعدادی از سینماگران ما برای کمک به احیای سینمای این دست کشورها به چنین کشورهایی رفته‌اند، تصریح کرد: باید قدر این ظرفیت‌ها را بدانیم.

وی با تأکید بر اینکه ایران در بعد فیلم‌سازی بین‌الملل حرف‌هایی برای گفتن دارد، اضافه کرد: اندوخته فرهنگی و ادبی ما بسیار غنی است و باید از این ظرفیت‌ها در عرصه فیلم‌سازی استفاده کنیم.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه ایران سابقه خلق آثار فاخر با برد بین‌المللی و مخاطب‌پذیر را در کارنامه هنری خود دارد، اظهار کرد: باید حمایت‌های بیشتری از سینما صورت بگیرد تا شمار این آثار افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار