مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام:
هادی شیرخانی بعد از ظهر امروز در حاشیه آیین وارد مدار شدن فیدر دو مداره مورموری به طول 50 کیلومتر اظهار داشت: پروژه برق‌رسانی به مورموری یکی از طرح‌هایی بوده که عملیات اجرایی آن از سال 88 شروع شده بود اما به دلایل مختلف این طرح تاکنون تکمیل نشده بود.
کد خبر: ۵۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 02 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،هادی شیرخانی بعد از ظهر امروز در حاشیه آیین وارد مدار شدن فیدر دو مداره مورموری به طول 50 کیلومتر اظهار داشت: پروژه برق‌رسانی به مورموری یکی از طرح‌هایی بوده که عملیات اجرایی آن از سال 88 شروع شده بود اما به دلایل مختلف این طرح تاکنون تکمیل نشده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: مشکل افت ولتاژ شدید برق این منطقه تا 160 وات هم می‌رسید که این مهم مشکلاتی را برای مردم ساکن در مورموری به وجود آورده بود.

وی ادامه داد: در بازدیدی که پیشتر از منطقه داشتم به مردم مورموری در پاسخ به مطالبه آنان وعده دادم در نخستین فرصت این مشکل را با کمک همکارانم برطرف سازم.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و رایزنی‌های انجام شده تکمیل شدن این طرح در دستور کار شرکت توزیع برق استان ایلام قرار گرفت و امروز در مراسمی رسما افتتاح و راه‌اندازی شد.

شیرخانی تصریح کرد: امروز با عنایت خداوند و تلاش همکارانم فیدر دو مداره مورموری به طول 50 کیلومتر وارد مدار شد و اکنون تمام روستاهای منطقه جنوب شهر آبدانان و بخش مورموری از نعمت برق پایدار با ولتاژ 220 ولت برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته و در این راه ضمن تشکر از مدیران ارشد استان از جمله محمدرضا مروارید استاندار ایلام و سایر مدیران و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیازمند مساعدت و همکاری بیش از پیش آنان در ارائه خدمات مطلوب به مردم هستم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار