رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه با ضعف قوای 3 گانه مواجه هستیم،گفت: طی 6 ماه گذشته هنوز نتوانسته‌ایم توقعات مردم را به جا آوریم.
کد خبر: ۵۶۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 04 February 2018

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در آغاز چهل و سومین جلسهشورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: ما در آستانه سی و نهمین پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که ریشه در عقاید ملی و مذهبی ما دارد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه این انقلاب با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به دست آمده است، گفت: اگر همه امور را بر مبنای این شعار پیگیری کنیم، تا زمانی که مردم به دنبال این 3 محور هستند، هیچ قدرتی نمی‌تواند مسیر انقلاب ملت را عوض کند.

وی با بیان اینکه لازم است با نگاهی دوباره به انقلاب اسلامی بیاندیشیم، افزود: این انقلاب همراه با تجربه‌های تاریخی توأم با سعی و خطا، موفقیت‌ها و شکست‌ها، لبخندها و اشک‌ها، خرسندی‌ها و حسرت‌ها بود.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در بخشی از حوزه‌های عمومی از وضعیت بد اقتصادی و بی ثباتی‌ قیمت‌ ارز برخوردار هستیم‌، خاطرنشان کرد: قوای 3 گانه اعم از قضاییه‌، مجریه و مقننه با ضعف‌ عملکرد مواجه هستند و مدیریت شهری هم فارغ از این اشکال نیست.

وی با اشاره به گذشت 6 ماه از مسئولیت شورای شهر پنجم، بیان کرد: ما هنوز نتوانسته‌ایم انتظارات مردم را به جا آوریم و امیدواریم در سی و نهمین فجر انقلاب‌ عملکرد ما با سال‌های قبل متفاوت باشد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انسان با ورود به 40 سالگی عقلش کامل می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم انقلاب اسلامی هم همین طور تکامل یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار