مدیر مخابرات منطقه یزد با اشاره به طرح‌های در دست اقدام مخابرات در استان، گفت: در دهه مبارک فجر امسال 179 طرح مخابراتی به بهره‌برداری می‌رسد .
کد خبر: ۵۶۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 04 February 2018

به گزارش تابناک يزد، «مهدي مقوم» ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار كرد: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر 179 طرح مخابراتي در زمینه‌های تاسیس، توسعه و نصب در استان راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار مي‌گيرد . 

وی میزان سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها را بیش از 217 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ‌این طرح‌ها شامل تاسیس و توسعه سوییچ در مراکز تلفن، تاسیس و توسعه کافونوری، اجرای 22 کیلومتر فیبرنوری،‌ تاسیس سامانه تلفن همراه2 G ، 3 G ، 4 G در شهرهاي استان، جایگزینی و جابجایی سامانه‌های BTS ، تاسیس و توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت خانگی و تجاری است.

بنا به گزارش ايسنا – منطقه يزد، مقوم خاطرنشان كرد: تاسیس سوئیچ دیتا در دو مرکز، افزايش ظرفيت زیرساخت داخل استانی، ايجاد بستر سرويس تلفن ثابت و اينترنت پرسرعت از طريق تانوما، اجرای رادیو وایرلس و نصب دیزل، نصب تجهيزات جهت طرح فيبرنوري در سطح استان و ايجاد یک باب ساختمان از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری در دهه فجر است . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار