در هفتمین روز دهه مبارک فجر ، دو طرح هلال احمر در استان کرمان به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۵۶۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 07 February 2018

مر کز کنترل و هدایت عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و مرکز جراحی دندانپزشکی تحت بیهوشی در درمانگاه توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان به بهره برداري رسيد.افتتاح دو طرح هلال احمر استان کرمان

سلیمی رئیس سازمان امداد ونجات کشور گفت: با بهره برداری از مرکز کنترل و هدایت عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با هزینه بیش از دو میلیارد ریال ، همه عملیات های مربوط به امداد و نجات و حوادث ترافیکی در استان کرمان و ار تباط با سایر استان ها از طریق این مرکز راهبری خواهد بود.

همچنين مرکز جراحی دندانپزشکی تحت بیهوشی در درمانگاه توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان به بهره برداری رسید.

به گفته فلاح رئیس جمعیت هلال احمر استان برای راه اندازی این مرکز نیز 915 میلیون تومان از محل اعتبارات جمعیت هلال احمر هزینه شد. این مرکز به افرادی مانند بیماران کم توان ذهنی و مبتلا به اوتیسم که برای درمان های دهان ودندان نیاز به بیهوشی دارند خدمات عرضه می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور هم امروز در سفر به استان کرمان از واحدهای مختلف جمعیت هلال احمر استان و مناطق زلزله زده استان کرمان بازدید کرد.

علی اصغر پیوندی ، استان کرمان را به عنوان مرکز ثقل جنوب شرق کشور در زمینه امداد و نجات و پشتیبانی دانست و افزود: این استان به علت حادثه خیز بودن و وسعت زیاد نیازمند توجه ویژه در زمینه امداد و نجات و آمادگی برای مواجهه با حوادث محسوب می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از توجه ویژه جمعیت هلال احمر به استان کرمان برای تجهیز و به روز رسانی امکانات لجستیکی در حوزه امداد و نجات خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار