دبیر ستاد اوقات فراغت شهرستان دشتی گفت: بیش از 2 هزار دانش‌آموز در 3 هزار و 800 رشته و 20 مرکز در برنامه‌های فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و تفریحی شرکت دارند.
کد خبر: ۵۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 03 July 2015
تابناک بوشهر: سید نیام والدین حسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اوقات فراغت که در سالن اجتماعات مدیریت آموزش‌وپرورش دشتی تشکیل شد اظهار داشت:  به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عزیز مراکز فرهنگی هنری و ورزشی در شهرستان دشتی فعالیت خود را در 20 مرکز انجام می‌دهند.

دبیر ستاد اوقات فراغت شهرستان دشتی گفت: در این مراکز بیش از 2 هزار دانش‌آموز در 3 هزار و 800 رشته در برنامه‌های فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و تفریحی شرکت دارند.

وی افزود: علاوه بر برگزاری این کلاس‌ها برنامه‌های متنوع دیگری اعم از حفظ سوره مبارکه یس و سوره مبارکه انسان، برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و همچنین برپایی مراسم ویژه مناسبت‌های دینی و ملی نیز در این پایگا‌ه‌ها اجرا می‌شود.

گفتنی است این کلاس‌ها از نیمه دوم خردادماه شروع‌شده و بخش اول آن تا ماه رمضان ادامه داشته و بخش دیگر آن نیز بعد از ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.

دبیر ستاد اوقات فراغت شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: در پایان زمان اجرای طرح اوقات فراغت از تمام مربیان و دست‌اندرکاران این برنامه‌ها تجلیل خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار