امام جمعه کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان خواستار توجه بیشتر خانواده ها شد و گفت: باید هوشیار بوده و مانند همیشه آمریکا را در رسیدن به نقشه های شوم خود ناکام بگذاریم.
کد خبر: ۵۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵ 04 July 2015
آیت الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته کرمان با دعوت همگان و خود به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: شب های ارزشمند قدر را پیش روی داریم و باید نهایت استفاده معنوی را از این ایام ببریم.

وی با اشاره به اینکه مشخص نیست در کدام یک از این سه شب قرآن نازل شده است، افزود: بر طبق روایات اهمیت شب بیست و سوم از دو شب نوزدهم و بیست و یکم بیشتر است.

آیت الله جعفری گفت: در این شب ها برای مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان فلسطین، بحرین، یمن، عراق و سوریه دعا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه اسلامی که داعش، بوکوحرام، طالبان و القاعده از آن دم می زنند برخاسته از اسلام آمریکایی است، افزود: اسلام ناب محمدی اسلامی است که اهل بیت (ع) آن را معرفی کرده اند.

دشمنان به دنبال ضربه زدن به دین مبین اسلام هستند

وی با اشاره به حمله به مسجد امام صادق (ع) در کویت و کشتار دهها شیعه افزود: اسلام دین عطوفت و مهربانی بوده و این چهره خشنی که از اسلام به نمایش گذاشته می شود دروغین بوده و توطئه های دشمنان است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اگر مخالفان با مکتب شیعه آشنا شده و دست از تعصبات خود برمی داشتند به طور قطع مکتب شیعه را برمی گزیدند.

آیت الله خطر آل سعود را به مراتب بیشتر از اسرائیل غاصب دانست و گفت: باید هوشیار بوده و مراقب توطئه هایی که علیه دین مبین اسلام شکل می گیرد باشیم.

لزوم حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

وی با اشاره به اینکه براساس تصمیمات اتخاذ شده جمعه هفته آینده روز قدس خواهد بود، افزود: مردم استان کرمان در تمامی مناسب های حضوری باشکوه داشته و هر سال در راهپیمایی روز قدس نیز به صورت چشمگیر حضور پیدا می کنند.

امام جمعه کرمان با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در این آیین، یادآور شد: راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از محل آغاز راهپیمایی شروع شده و تا مصلای کرمان ادامه خواهد داشت.

آسایش موجود در کشور را مدیون شهدا هستیم

وی همچنین به سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران در خلیج فارس و کشتار ۲۹۸ سرنشین این هواپیما اشاره و تصریح کرد: آمریکا جنایات بسیاری در حق ایران اسلامی انجام داد و با این وجود گاه دیده می شود برخی افراد با شعار «مرگ بر آمریکا» مخالفت می کنند.

آیت الله جعفری تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه های آمریکا و استکبار جهانی علیه ایران اسلامی آغاز شد و از طرق مختلف سعی در ضربه به زدن به نظام را داشتند.

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی گفت: جوانان و رزمندگان ما برای دفاع از میهن اسلامی شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کرده و بسیاری از آنها به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» کمترین کاری است که در برابر جنایات آمریکا می توان انجام داد.

آیت الله جعفری یادآور شد: آسایش، امنیت و آرامش موجود در کشور را مدیون ایثار و فداکاری رزمندگان به ویژه شهدا هستیم.

وی همچنین با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان خواستار توجه بیشتر خانواده ها شد و افزود: یکی از ابزاری که دشمنان برای این منظور به کار گرفته اند ماهواره است.

آیت الله جعفری با بیان این مطلب که مسئولان آمریکایی اعلام کرده اند که می خواهند دختران و پسران ایران را منحرف کنند، تصریح کرد: باید هوشیار بوده و مانند همیشه آمریکا را در رسیدن به نقشه های شوم خود ناکام بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار