معاون شرکت آبفا همدان با اعلام اینکه در تلاش هستیم با مشترکان پرمصرف در همدان با تعامل رفتار کنیم، عنوان کرد: به هیچ وجه دنبال قطع کردن آب مشترکان پرمصرف نیستیم ولی این امر نیازمند قانون محکم خود است.
کد خبر: ۵۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 04 July 2015
معاون شرکت آبفا همدان از طلب ۷ میلیارد تومانی شرکت آبفا از مشترکان استان خبر داد و گفت: آب مشترکان بدهکار در ماه رمضان قطع نمی‏‌شود.

به گزارش تسنیم، سعید عبدالله زاده با اشاره به اینکه استان همدان با تنش آبی شدید مواجه است، اظهار داشت: این وضعیت می‌طلبد تا مشترکان آب در استان همدان صرفه‎جویی لازم در مصرف آب را داشته باشند تا بتوانیم تابستان را با کمترین دغدغه سپری کنیم.

وی میزان مطالبات شرکت آب و فاضلاب از مشترکان را تا پایان خرداد ماه 7 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان مطالبات مربوط به بدهی سال‎های گذشته و صورت حساب‎های صادر شده در این ماه‎های گذشته است.

عبدالله زاده با اشاره به اینکه بیش از 18 هزار انشعاب جدید در سال گذشته به مشترکان واگذار شده است، تصریح کرد: 4 میلیارد و 700 میلیون تومان از این مطالبات مسکونی است که از سال‌های گذشته ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز 20 هزار انشعاب جدید در استان همدان واگذار می‎شود، عنوان کرد: یک میلیارد و 100 میلیون تومان از بدهی‎ها مربوط به مشترکان عمومی، اداری و فرهنگی، 1 میلیارد و 100 میلیون تومان واحدهای تجاری و 150 میلیون تومان نیز متعلق به مدارس است.

معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب همدان متوسط بدهی مشترکان استان را به 9700 تومان اعلام کرد و گفت: برخی از شهرستان‌ها در استان همدان از خدمات فاضلاب استفاده کرده و همچنین با در نظر گرفتن ضریب شهری قیمت خدمات آبفا افزایش می‎یابد.

وی با اشاره به اینکه بدهی ادارات و مدارس به شرکت آب و فاضلاب همدان در کارگروه مرتبط در استانداری همدان مطرح و درباره آن تصمیم‏گیری می‏شود، تصریح کرد: آب هیچ‏‎کدام از مدارس استان به خاطر بدهی به شرکت آب و فاضلاب قطع نشده و شاید به خاطر تعمیرات آب مدرسه‎ای در همدان به صورت موقت قطع شده باشد.

معاون شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان به هیچ وجه آب مشترکان قطع نمی‌‏شود، عنوان کرد: آب مشترکانی که دوره پرداخت آنها بیش از 200 روز باشد ابتدا اخطار داده شده و در صورت عمل نکردن قطع می‎شود.

عبدالله زاده با اشاره به اینکه آمار قطعی آب به خاطر بدهی در استان همدان بسیار کم است، تاکید کرد: 3 و نیم درصد از مشترکان آب در استان همدان بیش از 40 مترمکعب آب در ماه مصرف می‎کنند که البته همه به خاطر مصرف بالا نبوده و احتمالا برخی از آنها به سبب خرابی تاسیسات و احداث بدون مجوز طبقات دیگر بوده است.

وی با اعلام اینکه در تلاش هستیم با مشترکان پرمصرف در همدان با تعامل رفتار کنیم، عنوان کرد: به هیچ وجه دنبال قطع کردن آب مشترکان پرمصرف نیستیم ولی این امر نیازمند قانون محکم خود است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار