مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: فارس به دلیل بروز خشکسالی‌های متوالی و عدم بارش مطلوب باران با بحران منابع آب و کم آبی مواجه شده است که با ادامه این شرایط وضعیت دشواری در تابستان آتی داریم.
کد خبر: ۵۶۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 20 February 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدعلی قلندری مردم استان فارس را به مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف آب دعوت کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مصرف آب در اواسط و پایان اسفند ماه افزایش می‌یابد به جاست مردم استان فارس با در نظر گرفتن خشکسالی و بحران کم آبی در استان، مصرف بهینه آب را مد نظر قرار داده و در استفاده از آب شرب اصول صرفه‌جویی را رعایت کنند.

مدیر‌عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: امسال که کمبود بارش باران نگرانی‌هایی را در حوزه تأمین آب شرب ایجاد کرده است و محدودیت منابع آب به یک دغدغه ملی تبدیل شده است، باید صرفه‌جویی در مصرف آب در اندیشه ما نهادینه شود.

وی افزود: استان فارس یکی از مناطق خشک و نیمه خشک کشور است که به دلیل بروز خشکسالی‌های متوالی در سنوات اخیر و عدم بارش مطلوب باران با بحران منابع آب و کم آبی مواجه شده است که با ادامه این شرایط وضعیت دشواری در تابستان آتی داریم.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس تصریح کرد: شرایط به گو نه‌ای است که می‌طلبد با فرهنگ‌سازی و ترویج اصول صرفه‌جویی در جامعه و نیز احساس مسئولیت تک تک شهروندان فهیم در استان، کاهشی حداقل در سطح ۲۰ درصد در مصرف آب رخ دهد تا بتوانیم از وضعیت تنش‌زای کنونی عبور کنیم.

وی با اشاره به امکان بروز حوادث و اتفاقات در شبکه‌های آبرسانی در تعطیلات عید نوروز اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ این شرکت در شهرهای تحت پوشش آماده پاسخگویی و ثبت تماس‌های شهروندان در این ایام است و اکیپ‌های سیار اتفاقات و حوادث این شرکت در شهرهای مختلف به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع اتفاقات آب هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار